Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Objektiv
Fra : Mich@el Christensen

Dato : 29-10-02 21:18

Hej NG

Ville lige høre om et minolta AF 80-200mm 1:4.5-5.6 objektiv er godt nok.
Kan få det for 200.- Ville i købe det???
Eller hvad ville i købe hvis det var.

På Forhånd tak

Michael

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 29-10-02 21:26

Og hvilken prisklasse ville de så ligge i?

> Hej NG
>
> Ville lige høre om et minolta AF 80-200mm 1:4.5-5.6 objektiv er godt nok.
> Kan få det for 200.- Ville i købe det???
> Eller hvad ville i købe hvis det var.
AF 80-200mm 1:4.5-5.6>

Fra : johan

Dato : 30-10-02 18:09

> Ville lige høre om et minolta AF 80-200mm 1:4.5-5.6 objektiv er godt nok.

tjaee... Jeg ville gå efter noget mere lys i blænden måske: f/3.5 eller
sådan noget, men det stiger jo også i pris!

> Kan få det for 200.- Ville i købe det???
> Eller hvad ville i købe hvis det var.

Jeg kender ikke rigtig objektivet - men umiddelbart så ville jeg gå efter
noget bedre - for, for 200,- så får du altså ikke meget objektiv . jeg
ville gå efter at bruge omkring 1000,- på objektivet (brugt) fx tamron eller
sigma - men det kommer jo helt an på til hvilket kamera og hvad du forventer
af dit nye tele objektiv. Husk at det er objektivet der laver billederne! så
et eller andet sted så er det sku ret vigtigt. men på den anden side, så er
200,- jo ikke ret meget at bruge, så hvis du ikke bryder dig om det, kan du
altid bruge det som askebærer ;-D

-johan

tjek: http://johanjessen.itinfo.dk

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 30-10-02 19:10

> [...]

er
> 200,- jo ikke ret meget at bruge, så hvis du ikke bryder dig om det, kan
Det var også det jeg tænkte. Nu har jeg købt det og så se hva det duer til.