Scannersoftware, Canon
Fra : Peter

Dato : 29-10-02 21:02

Canon N670U Scanner

har set denne scanner på AppleStore.dk... har pt. en Agfa e20, hvis
software jeg synes meget godt om. Men jeg overvejer altså at give
e20'eren til morfaderen i julegave, og vil nok have en Canon 670 i
stedet.

Så vil jeg bare vide - hvad software bruger Canon'en?

--
- Peter http://neglesaks.dk

Man er ikke beruset, hvis man kan ligge på gulvet
uden at holde fast. - Dean Martin

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 30-10-02 00:20

Peter wrote:

> [...]
>stedet.
>
>Så vil jeg bare vide - hvad software bruger Canon'en?

Har selv brugt "VueScan" til en Canon N650U det virkede udemærket i Jaguaren

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Erik Gjøe Geleff

Dato : 30-10-02 00:58

Der følger udmærket software med Canons scannere. Og iøvrigt kan man
selvfølgelig også skanne direkte ind i diverse billedbehandlingsprogrammer
(GraphicConv. PhotoShop m.v.)
Venlig hilsen

Erik Gjøe Geleff

Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 30-10-02 01:32

> Der følger udmærket software med Canons scannere. Og iøvrigt kan man
> selvfølgelig også skanne direkte ind i diverse billedbehandlingsprogrammer
> (GraphicConv. PhotoShop m.v.)
> Venlig hilsen

Ikke til 10.2. Jeg har en N650U og jeg har for et par dage siden tjekket på
Canons hjemmeside om de har opdateret driverne til den scanner, og det har
de ikke. Det skal gøres gennem classic, og det er bare ikke godt nok.

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 30-10-02 03:01

Henning Vestergaard Poulsen wrote:

> [...]
>Canons hjemmeside om de har opdateret driverne til den scanner, og det har
>de ikke. Det skal gøres gennem classic, og det er bare ikke godt nok.

Som skrevet er VueScan et udemærket program til Canon N650U og OS 10.2.
prøv at søge i google det er blevet debateret tidligere.

Når det så er sagt så valgte jeg at sælge mit ellers udemærkede Canon
scanner / printer sæt da Canon ikke var særlig vakse til at komme med
software til OS X. Efter en henvendelse til Canon fik jeg bare den
besked at de ikke viste om eller hvornår der kom nogle drivere til Mac
og den tredieparts software der fandtes til BJC 3000 ikke var
tilfredsstillende (gimp print) det virkede dog.

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 31-10-02 16:26

Henning Vestergaard Poulsen <henningpoulsen@mac.com> wrote:

> [...]
> Canons hjemmeside om de har opdateret driverne til den scanner, og det har
> de ikke. Det skal gøres gennem classic, og det er bare ikke godt nok.

Men de lover jo at det skulle komme i oktober, så man har da lov at håbe
på at det er lige på trapperne.

Martin