Variationer i samlejestillinger
Fra : Tranholm

Dato : 29-10-02 19:33

Hej,

Jeg har et lille spørgsmål vedr. et lille "problem" som jeg har.

Min kæreste og jeg har et godt og velfungerende sexliv, problemer er bare at
sexakten varierer over misionærstillingen og en stilling hvor hun sidder
øverst.
Jeg kunne godt tænke mig alidt variation i sexlivet (andre stillinger), men
hun er umiddelbart ikke indstillet på at eksperimentere, for som hun siger:
hun bliver stimuleret godt nok og så ved hun at det virker (hun får næsten
atid vaginal orgasme).

Hvordan kan jeg få hende til at ville prøve andre stillinger ?

MVH

Søren

Fra : LK

Dato : 29-10-02 22:55

"Tranholm" <s.tranholm@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> atid vaginal orgasme).
>
> Hvordan kan jeg få hende til at ville prøve andre stillinger ?

Prøv og vis hende denne side http://www.sexualpositionsfree.com/

LK

Fra : Henning

Dato : 30-10-02 18:42

Tranholm wrote:

> Hvordan kan jeg få hende til at ville prøve andre stillinger ?

Der er nogle kvinder jo så underlige, at kun det de ved
virker for dem, vil de være med til.
Din kæreste er åbenbart en af dem der tænker: Det virker
for mig, så er alting perfekt og enhvær antydning om at det
ikke er godt nok til dig, får hendes selværd til at gå i spåner.

Flygt eller lev med det!

Sammen med en anden mand, vil hun muligvis bolle på
toppen af runde tårn, men ikke med dig, for du satte
ikke en eksperimenterende dagsorden fra begyndelsen.

Men hvis du har mod på at kæmpe, så må du i gang med
at forfører hende langt fra hjemmets og sengens arne,
så et stående samleje op af et træ ude i skoven er den
eneste mulighed her og nu, hvis hun vil have orgasme.

Læg dig i en stilling, der indbyder til oralsex, den såkaldte
69 stilling, vend hende om på hænder og knæ og foretag
pirringen af hendes klitoris i denne stilling og fortsæt med
at bolle med hende i denne stilling, medens du fortæller
hende hvor dejlig og fræk hun ser ud. Har du lyst til
at bolle hende mellem hendes bryster, så fortæl hende
hvor dejligt det føles og ser ud etc. etc. Hele tiden
fortælle hende hvilken glæde hun giver dig ved at gøre
de ting du drømmer om, måske får hun ikke helt så
meget ud af det lige i starten af jeres eksperimenteringer,
men hvis hun opdager du nyder hende mere, hun giver
dig større nydelse og glæde, vokser hendes lyst til at
bibringe dig disse glæder..

Men opskrifter findes ikke generelt, enhvær må finde
frem til egne løsninger.

MVH
Henning

MVH