Mafia, Mission 3
Fra : Jacob

Dato : 29-10-02 19:33

Hej NG

Når jeg har bombet de biler i mission 3 som man skal, kommer den ikke videre
i spillet. Jeg smider de 2 molotov cocktails på bilerne og de eksploderer.
Så står der: "You've done enough damage". Når jeg så sætter mig ind i min
bil igen siger ham manden man har med at jeg skal se at få bombet bilerne...
Hvad skal man da ellers?

--
Mvh Jacob

Fra : Nano**

Dato : 29-10-02 19:48

"Jacob" <jacob@pfu-web.dk> skrev
> [...]
> Så står der: "You've done enough damage". Når jeg så sætter mig ind i min
> bil igen siger ham manden man har med at jeg skal se at få bombet

Den skal sige "You've done enough damage" det antal gange der er biler, vist
nok 3. Altså alle biler skal smadres

Fra : Ole

Dato : 29-10-02 20:01

Du skal sørge for, at alle 3 biler er smadret, tag den ene med baseball
battet (mener jeg) Jeg har selv fået "skideballen"

/Ole

Fra : Jacob

Dato : 29-10-02 20:42

Hej.

Tak for svarene... Jeg vil prøve at smadre den ene med battet og de andre
med molotov cocktail bomberne...

--
Mvh Jacob

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 29-10-02 22:04

Jacob skrev:

> Tak for svarene... Jeg vil prøve at smadre den ene med battet og de
> andre med molotov cocktail bomberne...

Det er i øvrigt en fordel at tonse ind i ham gårdvagten med bilen,
selvom Paulie siger, man skal gå bagom.

På den måde sladrer han ikke til sine storebrødre, før det selv går op
for dem, at der står en idiot (dig) og smadrer biler i gården. Og på det
tidspunkt er man faktisk færdig og kan hoppe ind i bilen igen og køre
væk (og evt. køre et par goons ned på vejen).

--
Mvh. Peter
"You were doing well until everyone died."

Fra : Vega

Dato : 29-10-02 22:11

Du kan da nøjes med at liste hen bagved ham og slog ham ned med battet på
fuld skrald.

Mvh. Vega.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-10-02 00:36

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan da nøjes med at liste hen bagved ham og slog ham ned med battet på
> fuld skrald.

Netop :)

Mvh Thomas

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 03-11-02 17:19

> [...]
> Så står der: "You've done enough damage". Når jeg så sætter mig ind i min
> bil igen siger ham manden man har med at jeg skal se at få bombet

Du skal smadre dem totalt!.

når du begynder at slå på en bil står der damage neden under, den skal være
helt rød før den er smadret totalt.