Den store stygge hankat har næsten overgiv~
Fra : Marie-Louise

Dato : 29-10-02 18:55

Hej NG!

Så har jeg introduceret dem alle tre. Astarte og Bastet har været sammen i
stuen hele dagen, og det er gået godt. Veninder er de ikke, men der er ikke
slagsmål, højst lidt jammer. Jeg har taget Horus ind i stuen nu. Han har
tæsket hende en lille bitte smule, men det lignede mest en markering. Hun
har dog ikke den store respekt for ham, og hvæser og knurrer af ham. Lige nu
lader han som om han er ligeglad med hende og ruller sig lidt i hendes
kattebakke (læææækkert!) og det tager jeg som et godt tegn. Jeg ser hvordan
aftenen forløber og håber på det bedste!

OptiMIStisk hilsen
Marie-Louise

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-10-02 22:36

Hej Marie-Louise

Dejligt at høre at det går fremad. Det skal nok lykkes dem at
blive venner til sidst....

Mvh. Trine

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 29-10-02 23:03

"Marie-Louise" <mlb@atp-ejendomme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kattebakke (læææækkert!) og det tager jeg som et godt tegn. Jeg ser
hvordan
> aftenen forløber og håber på det bedste!

Årh hvor jeg krydser fingre for jer.

Jeg kan godt huske hvilket mareridt det var da vi skulle ah' Basil og Phumba
så bare var STIKTOSSET. Feliway og massevis af baldrian hhv sprøjtet og
dryppet ud over hele huset hjalp her. Og så fætter Jack, selvfølgelig

Hilsen
Lisbeth
--
Dette er en signatur virus. Sæt den i din .sig og hjælp den med at sprede
sig.

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 30-10-02 08:19

"Marie-Louise" <mlb@atp-ejendomme.dk> wrote in message
> [...]
> kattebakke (læææækkert!) og det tager jeg som et godt tegn. Jeg ser
hvordan
> aftenen forløber og håber på det bedste!

Lyder rigtig godt. Hvis ikke hun tager sig mere af ham end et, så ser det
ikke værst ud. Husk, hun er trods alt kat og kan bedre end du se, hvor stor
truslen egentlig er
Nu går det allerede bedre med din sammenføring af de to, end det gjorde med
vores sammenføring, da der var gået en uge... Freja boede stadig under
køkkenbordet efter en uge, fordi hun vurderede at truslen var større end
blot en markering (vi oplevede nogle rimeligt voldsomme sammenstød, hvor
Laban faktisk fik en ridse på næsen).
Held & Lykke
-gitte