redirect eller så´n noget lign.
Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 29-10-02 19:07

Jeg har forgæves ledt efter den feature der kan få side B til automatisk at
afløse side A efter xx antal sekunder.

Jeg har fundet noget med sideovergange med flimmer, spiral osv. osv og en
feature så man få en side frem på en bestemt dag bl.a.

Men altså ikke den feature der "redirecter (?)

Gode råd modtages med kyshånd.

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove "buuh"

Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-10-02 21:34

"Flemming Jørgensen" <flem@"Buuh"jubiimail.dk> skrev...
> Jeg har forgæves ledt efter den feature der kan få side B til automatisk
at
> afløse side A efter xx antal sekunder.

Den er lige her:

10 = antallet af sekunder før der automatisk stilles om, og udskift
xxxxxxx'erne med den korrekte URL.
Hele herligheden placeres mellem <head> og </head>

Mvh. Camilla

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 29-10-02 22:14

Camilla Scharff wrote:
> "Flemming Jørgensen" <flem@"Buuh"jubiimail.dk> skrev...
>
> Den er lige her:

Hej Camilla

så får jeg denne streng ud: &lt;meta HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="10;URL=<A
class=0
href="http://www.xxxxxxxx.dk">http://www.xxxxxxxx.dk">

øhbøh; den står også flot på selve siden og den hopper ikke over på den ny
side!!(?)

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove "buuh"

Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-10-02 23:48

> [...]
> href="http://www.xxxxxxxx.dk">http://www.xxxxxxxx.dk">
> øhbøh; den står også flot på selve siden og den hopper ikke over på den ny

Hej Flemming

Du skal sætte den ind i html-visning eller som indsæt/speciel (hedder det
vist, så vidt jeg husker...) - du kan ikke bare sætte html (eller anden
kode) ind i almindelig visning.

Mvh. Camilla