Shit og Chanel
Fra : Stine Luise Hansen

Dato : 29-10-02 18:02

Jeg leder efter nogle sange med det gamle band "Shit og Chanel" (jeg mener
det er det de hed) med Anne-Linnet og Sanne Salomonsen.....

Er der nogle af jer der ved hvad nogle af sangene hed, der er specielt en
der handler om en pige som vist nok bliver voldtaget, noget med "hvordan
skulle hun ha vist at han var et svin" eller sådan noget......Og hvor man
muligvis kan skaffe dem??

Stine

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-10-02 19:49

Stine Luise Hansen wrote:
> [...]
> noget med "hvordan skulle hun ha vist at han var et svin" eller sådan
> noget......Og hvor man muligvis kan skaffe dem??

Jeg har glemt hvad den hedder, men den sang du refererer til handler ikke om
voldtægt. Den handler nærmere om en måske lidt naiv pige fra landet der er
kommet til storbyen LP'erne kan købes antikvarisk eller findes i dine
veninders forældres pladesamling.

-Sune

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 29-10-02 21:26

Sune Salminen wrote:

> [...]
> landet der er kommet til storbyen LP'erne kan købes antikvarisk
> eller findes i dine veninders forældres pladesamling.

Og så blev de vist forresten nødt til at ændre deres navn til Shit og
Chalou, af åbenlyse grunde

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-10-02 03:04

Jacob Skaaning wrote:

> Og så blev de vist forresten nødt til at ændre deres navn til Shit og
> Chalou, af åbenlyse grunde

Ja, det gjorde de, men var det ikke kun en enkelt plade? Og udkom den samme
plade ikke i en Shit & Chanel udgave også, eller er jeg helt galt
afmarcheret...

-Sune

Fra : rasmus carlsen

Dato : 30-10-02 09:52

- kan også fås på cd til en meget billig penge ... og den er skam pengene
værd!

ras

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-11-02 19:28

Jacob Skaaning skrev:
Salomonsen.....

antikvarisk

> Og så blev de vist forresten nødt til at ændre deres navn til Shit
og
> Chalou, af åbenlyse grunde

Og er det så ikke - forresten - Lis Sørensen og ikke Salomonsen, der
var med i Shit & Chanel?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-11-02 01:06

Peter Brandt Nielsen wrote:
> [...]

Snip

> Og er det så ikke - forresten - Lis Sørensen og ikke Salomonsen, der
> var med i Shit & Chanel?

Jo. Det andet hed Anne Linnet Band.

-Sune