Bandnavn "Thats the way..."
Fra : Christoffer A. W.

Dato : 27-02-01 21:07

Jeg søger navnet på det band der spiller/har lavet nummeret med omkvædet
"Thats the way ah ha ah ha I like it ah ha ah ha......" Den bliver lige for
tiden brugt i en tv-reklame for et forsikringsselskab (manden med muse
underbukserne).

På forhånd tak!

Christoffer...

Fra : Flemming

Dato : 27-02-01 22:27

On Tue, 27 Feb 2001 21:06:37 +0100 "Christoffer A. W."
<caw@mail1.stofanet.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> [...]
> tiden brugt i en tv-reklame for et forsikringsselskab (manden med muse

Orginalt var det vist med KC and the sunshine band, men Dead or Alive havde
også et rigtigt stort hit med det i midten af 80'erne.

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : bonfils

Dato : 28-02-01 16:07

Christoffer A. W. <caw@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
for
> tiden brugt i en tv-reklame for et forsikringsselskab (manden med muse

Det var KC and the Sunshine Band, der oprindelig lancerede "That's the Way
(I Like It)".

Men da jeg ikke har nærlyttet tv-reklamen, skal jeg ikke ku' sige, om det er
deres udgave eller den (fx.) lidt mere synth-disco-agtige 80'er-version med
Dead or Alive...

--
http://bonfils.com
http://mp3.com/bonfils