Anmeldelser af koncerter. Hvor finder man ~
Fra : Jan & Mie

Dato : 29-10-02 17:38

Er der en side, hvor der ligger koncert / album anmeldelser?

Er der nogen der læste i aviserne, hvad de gav koncerten med Sigur Ros d.21?

Albummet får jo topkarakter, og koncerten var endda bedre, så den må også
have ligget højt, eller hva?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Kamille Løje

Dato : 29-10-02 18:53

"Jan & Mie" <janmie@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en side, hvor der ligger koncert / album anmeldelser?

Du kan gå ind på Gaffas hjemmeside, den er www.g.dk og den er meget
oplysende og her finder du nok anmeldelser!

Fra : Mogens L

Dato : 30-10-02 07:53

> [...]
d.21?

> Albummet får jo topkarakter, og koncerten var endda bedre, så den må også

Du kan jo prøve diverse danske dagblades on-line udgaver. Derudover kan du
da også klikke dig ind på www.svingninger.dk (et debatforum, der vrimler
med SR fans)

Hilsen

Mogens

Fra : Morten Andersen

Dato : 30-10-02 23:16

Jan & Mie <janmie@mail.dk> skrev:

>Er der nogen der læste i aviserne,
>hvad de gav koncerten med Sigur Ros d.21?

Berlingske Tidendes anmelder var helt oppe at køre, og gav den
topkarakteren seks stjerner. Gaffa gav (så vidt jeg husker) fem ud
af seks mulige. Desuden blev den også anmeldt i Politiken. Kig
eventuelt, som tidligere nævnt, på avisernes online-udgaver.
(Henholdsvis www.berlingske.dk, www.g.dk og www.pol.dk)

Venlig hilsen
Morten
--