MS Windows
briani 27239
XP - windows movie maker
Fra : Onkel Ond

Dato : 29-10-02 17:15

Er det muligt at afinstallere subj.?
Den optræder hverken på Rediger/Fjern programmer, eller på tilføj/fjern windows-komponenter, men den optager unødig plads, og det
irriterer mig at jeg ikke kan afinstallere programmet.
Nogen forslag?

Mange hilsner
/Onkel Ond

--
Coitus Ergo Sum

Fra : Edmund

Dato : 29-10-02 18:05

Onkel Ond wrote:
> [...]
> tilføj/fjern windows-komponenter, men den optager unødig plads, og
> det irriterer mig at jeg ikke kan afinstallere programmet. Nogen

Det fylder da kun 2MB

Men slet inholdet af mappen
De filer der så bliver gendannet skal så slettes i windows /system32
/dlcache og i
windows/ RegisteredPackages og windows /ServicePackFiles

--
Mvh Edmund

Fra : Mic. Nielsen

Dato : 30-10-02 17:48

Hold da op, det er godt jeg ikke er nevø til dig.....*G*

Fra : Onkel Ond

Dato : 31-10-02 12:37

> Hold da op, det er godt jeg ikke er nevø til dig.....*G*

Yeah, well... de 3 jeg p.t. er Onkel for, hygger sig meget godt med det :)