Leverandør af fiskeudstyr - HJÆLP
Fra : Laila Friborg

Dato : 29-10-02 16:55

Hejsa

Min kæreste og jeg er ved at planlægge en Internetside, som udelukkende skal
handle om lystfiskeri. Det er meningen at vi vil sælge fiskeudstyr direkte
fra hjemmesiden..men...

Mit spørgsmål er.... Hvor kan man købe fiskeudstyr til videresalg??? Jeg har
søgt og ledt og kan ikke finde de rigtige leverandøre. Håber I kan hjælpe
mig

Hilsen Laila

Fra : Rikard Jensen

Dato : 29-10-02 16:58

Hej Laila

Der er selvfølgelig de helt gængse:
Purefishing
Svendsen Sport
DMA
Trendy
osv.

HP værktøj i Børkop har også noget fiskegrej, prismæssigt væsentligt under
de andre.

mvh

Rikard

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 29-10-02 17:39

"Laila Friborg" <laila_friborg@mail.tdsadsl.dk> wrote in message
> [...]

<Klip>

> [...]
har
> søgt og ledt og kan ikke finde de rigtige leverandøre. Håber I kan hjælpe

Svendsen Sport A/S, Gadstrup - Tlf. 46 19 19 13 (sælger bl.a. Ron Thomson og
Scierra)

Danish Model Art (DMA), Assens - Tlf. 64 74 22 99 (sælger bl.a. Redington og
Snowbee)

Normark Denmark A/S, Randers - E-mail info@normark.dk (sælger bl.a. Shimano,
Rapala, Plano, Cortland og Brusletto)

Pure Fishing Denmark - http://www.purefishing.dk/ - E-mail
lmbrandborg@dk.purefishing.com (sælger bl.a. Abu Garcia, Mitchell, Fenwick,
Berkely og Red Wolf)

Mvh.

Martin

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 30-10-02 18:20

Hej Laila

Da jeg prøvede at lave en fiskergrejsbutik importerede jeg fra
Malibu - Florida -- og England
Der er virkelig penge at spare ved at købe udenlands .

Kød et blad der hedder Sea Angler -- der er masser af annoncer

--
Mvh. Ledøje Udlejning I/S
Risbyvej 24

Per Nielsen

Fra : Allan Pedersen

Dato : 30-10-02 18:33

Nu ved jeg ikke hvad type grej i vil sælge,men prøv www.mustad.com eller
www.jenzi.d eller www.cabelas.com

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 31-10-02 11:40

"Laila Friborg" <laila_friborg@mail.tdsadsl.dk> wrote in message
> Hejsa

Jeg har selv haft taget grej og bådudstyr hjem fra Bass Pro Shop og Cabela
på den anden side af dammen.
Du tror det er løgn når du ser deres kataloger!

Venlig hilsen
Michael Christoffersen

Fra : Team Outdoor®

Dato : 02-11-02 23:20

ØØØØØØhhhhhh hører dette ikke hjemme under dk.lystfiskeri kommerciel ???
Mvh
Anette

Fra : qpool

Dato : 14-08-03 20:55

"Laila Friborg" skrev d. 29-10-02 16:55 dette indlæg :
> [...]
Jeg har
> søgt og ledt og kan ikke finde de rigtige leverandøre. Håber I kan

Hejsa. Leverandøre af fiskegrej kan bl.a nævnes Kingfischer int. og
www.st-grej.dk
den første har jeg ikke adressen på men kan vel findes på nettet.
Hvad hedder jeres butik ? og er det oppe at køre.
Knæk og bræk

http://www.kandu.dk/