Nyeste firmware.
Fra : Jochke

Dato : 29-10-02 15:56

Hej NG. Hvor er det nu lige jeg kan finde den nyeste firmware på min Nokia
6310i? Skal bare have versionsnummeret. Kan huske jeg engang havde set en
side hvor de nyeste stod, men kan ikke huske adressen.

/Jochke

Fra : Dan Molberg

Dato : 29-10-02 18:17

"Jochke" <ask@me.com> wrote in message
> Hej NG. Hvor er det nu lige jeg kan finde den nyeste firmware på min Nokia
> 6310i? Skal bare have versionsnummeret. Kan huske jeg engang havde set en
> side hvor de nyeste stod, men kan ikke huske adressen.
Har lige selv kontrolleret med Nokia Service og det er 4.80 der er den
nyeste...

Fra : Ole

Dato : 01-11-02 16:44

> Har lige selv kontrolleret med Nokia Service og det er 4.80 der er den
> nyeste...

Jeg fik lige opdateret min 6310i igår (hos et nokia service center), og den
skriver V 5.10 når jeg trykker *#0000#....
Det er i øvrigt ganske gratis at få den opdateret inden for garantien...

/ole

Fra : Jochke

Dato : 01-11-02 18:13

"Ole" <ole.bak@spammer.wanadoo.dk> wrote in message

> [...]
> skriver V 5.10 når jeg trykker *#0000#....
> Det er i øvrigt ganske gratis at få den opdateret inden for garantien...

Oki...takker, men hvor lang tid tager det? Skulle du have garantipapire med?
For jeg bor langt væk fra den nærmeste. Men hvis jeg kommer til KBH kunne
jeg evt. lige smutte forbi dem.

/Jochke

Fra : Dan Molberg

Dato : 01-11-02 20:17

> [...]
> skriver V 5.10 når jeg trykker *#0000#....
> Det er i øvrigt ganske gratis at få den opdateret inden for garantien...
Aha... hvad skiver den som dato?

Fra : Ole

Dato : 02-11-02 13:40

Den skriver 11-09-02, så den er jo temmelig ny. Men hvilken forskel!!! Det
er somom jeg har fået en helt anden fon... Før var den utrolig langsom, men
nu er den bare super hurtig... Før var jeg faktisk lidt træt af den, og
overvejede at sælge den, men det kan der slet ikke være tale om nu!

Mth. til opdateringen, så tog det under 15 min... Det der tog længst tid
var, da teknikeren skulle registrere det hos nokia (via nettet)... Jeg havde
ingen garanti papirer med.

/ole

Fra : Dan Molberg

Dato : 02-11-02 13:44

"Ole" <ole.bakxxx@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> nu er den bare super hurtig... Før var jeg faktisk lidt træt af den, og
> overvejede at sælge den, men det kan der slet ikke være tale om nu!
Så skulle man måske tage en lang frokost mandag.....:)

> Mth. til opdateringen, så tog det under 15 min... Det der tog længst tid
> var, da teknikeren skulle registrere det hos nokia (via nettet)... Jeg
havde
> ingen garanti papirer med.
Der kan jeg en bedre... indtil igår havde jeg ingen gyldig kvitring:) Tele
Vanløse havde skrevet IMEI nummeret fra kassen på, men det var ikke nummeret
på telefonen.....:(