en konto - to computere.
Fra : Bente Christensen

Dato : 29-10-02 15:21

Hej.

Her i huset har vi et medarbejderbredbåndsabonnement.

Vi har tidligere også haft abonnement på et modem, hvis nummer vi skulle
ringe op til hver 3. måned for at bibeholde.

Nu har vi imidlertid fået mail om, at dette modemnummer nedlægges.

Hvordan fordeler vi nu vore mails på de forskellige konti, som vi har i
huset?

Kan vi flytte vore gamle mailadresser over til en konto?
Hvordan finder mails frem til de rigtige personer?

Vi har to computere med Win98. De er forbundet med en router. Skal de begge
være tændte, for at sorteringen af mails kan lade sig gøre, hvis man altså
kan sortere ud til to maskiner?

Jeg håber, nogen kan hjælpe på trods af min forvirrede forklaring. Jeg
forstår knapt tingene selv.

M.v.h. Bente C.

Fra : KsNa

Dato : 29-10-02 19:43

> Kan vi flytte vore gamle mailadresser over til en konto?

Nej det kan man ikke.

> Vi har to computere med Win98. De er forbundet med en router. Skal de
begge
> være tændte, for at sorteringen af mails kan lade sig gøre, hvis man altså
> kan sortere ud til to maskiner?

Kun med to konti.

På TV2Øst i Vordingborg, kan man oprette en gratis mailadr. og det er en
POP3 konto, så den kan komme ind i dit postprogram. Du kan finde dem på
www.tv2east.dk

Mvh.
Kim

Fra : Lars Hessellund

Dato : 29-10-02 21:41

Husk at du kan sorterer mail´ene som du vil i OE´s regler, der er mange
der ikke er klar over dette. Således kan man dele de forskellige
mail-adresser
mellem forskellige computere i hjemmet, uden at man får dem ind i samme
postkasse.
Mvh.
Lars