Initiativ / ide
Fra : Rune Tipsmark

Dato : 29-10-02 14:47

Hej NG - jeg tænkte på om der eksisterer et IRC netværk hvor man kan logge
på f.eks #dk.edb.netvaerk
pointen i det skulle være at man kunne få "instant help" det er vi nok nogle
der engang imellem har brug for, om ikke andet så er der sikkert nogen som
er utålmodige.

hvis det ikke eksisterer så har jeg hermed taget initiativ til at starte det
på Quakenet - jeg har lavet 2 kanaler #dk.edb.netvaerk og
#dk.edb.netvaerk.stort

hvis det allerede eksistere så vil jeg meget gerne vide hvilken server man
skal logge på osv.

jeg er ikke selv en kæmpe haj til netværk, men har stadig en smule viden som
jeg gerne vil dele og samtidig samle lidt erfaring fra andre.

støt lidt op om det, så vi alle kan få noget ud af det

Med venlig hilsen
Rune Tipsmark

undskyld at det nok er ret meget "OT"

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 30-10-02 19:20

"Rune Tipsmark" <rune@beachbowl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvis det ikke eksisterer så har jeg hermed taget initiativ til at starte det
> på Quakenet - jeg har lavet 2 kanaler #dk.edb.netvaerk og

God ide - jeg tror dog det er de færreste af os der har ret meget tid til at
"hænge" på irc, men hvis nogen har mere tid, vil det da være fedt at få hjælp
med det samme. Hold os lige informeret om hvordan det går ;)

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)