MS Windows
briani 27239
Amputere en Win XP maskine.
Fra : Søren Blom

Dato : 29-10-02 14:22

Nu er det jo alm. kendt at Windows XP holder øje med hvilken hardware der i
en maskine og laver sin aktiveringskode ud fra det og nu til problemet.

Her en XP maskine der køre på en lovlig Windows XP, denne maskine skal
muligvis amputeres, ved at halvdelene af maskines RAM og den ene Harddisk
(ikke Bootdrevet) skal over i en anden maskine som der er blevet indkøbt en
ny Windows XP til.

Men er der nogen der har en ide om hvordan Windows XP i maskine 1 vil regere
på at den har mistede den ene harddisk og en del RAM udover den indlysende
konsekvenser dette har, løber jeg ind i nogen aktiveringsproblemer tror I?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jesper KA

Dato : 29-10-02 15:03

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
indlysende
> konsekvenser dette har, løber jeg ind i nogen aktiveringsproblemer

Nix der er ingen problemer i sigte ..
Problemerne kommer først når du skifter
hardware som bundkort og processor.

Regards

Fra : Søren Blom

Dato : 29-10-02 17:29

Jesper KA" <news@arningDOTdk> skrev

> Nix der er ingen problemer i sigte ..
> Problemerne kommer først når du skifter
> hardware som bundkort og processor.

Fint.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Leony

Dato : 30-10-02 12:05

> [...]
> konsekvenser dette har, løber jeg ind i nogen aktiveringsproblemer tror I?

Hvis du har en lovlig Windows XP skulle der vel ikke ske noget ved at
aktivere den igen. Microsoft kan vel ikke have noget i mod at du ændrer din
computer.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/