Løs forbindelse, display 8210
Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 29-10-02 11:31

Hej gruppe

Jeg har i den seneste tid haft en Nokia 8210 hvor displayet er blevet mere
og mere upålideligt.

I den forbindelse har jeg haft telefonen skilt ad, spændt alle skruer godt
og aftørret forbindelsen mellem print og display.

Nu er den begyndt på pisset igen og der er ikke nogen dele der er knækket så
displayet ikke sidder som det skal. Er det noget jeg selv kan reparere og er
der en der har et trick eller to ud over at skille den ad igen og rense
forbindelsen med noget sprit.....?

På forhånd tak.

MVH EjS

Fra : Unlock.Nykøbing.M

Dato : 29-10-02 12:06

--

"Esben Juul Sørensen" <ejso00@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
[...]

så vidt jeg husker er der mellem display og print en gummi pude til kontakt
mellem dem prøv at tage den af og sætte den i igen det kan være problemet

**************UNLOCK*************
og rep mobil tlf. 40402050./97710050
*********NYKØBING MORS************

Fra : Per Sørensen

Dato : 29-10-02 12:10

Jeg tror du skal have den skiftet:)
Altså gummipuden:)

www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 29-10-02 14:23

Tak!

Har renset gummifætteren - så ser vi hvor lang tid der går...

Bare for at være nysgerrig. Hvad koster sådan en gummiconnector ting til
8210'eren....?

MVH EjS

Fra : Per Sørensen

Dato : 29-10-02 15:04

50,- så er den udskiftet også, hvis du selv udskifter den er det 20,-

Fra : EjS

Dato : 29-10-02 15:39

Ja det er da billigt. Kan nu godt selv skifte den.

Mange tak for svarene.

MVH EjS