Nokia Bluetooth Headset
Fra : Brian Pedersen

Dato : 29-10-02 11:02

Hej!

Jeg har kigget mange steder, men ikke de rigtige. Jeg kan i hvert fald ikke
finde ud af hvor det er muligt at købe Nokia's Bluetooth Headset her i DK.

Er der nogle derkan give mig et svar på dette?

På forhånd mange tak for hjælpen!

MVH.

Brian Pedersen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 29-10-02 10:21

"Brian Pedersen" <denmark@writeme.com> wrote:

>Hej!
>
>Jeg har kigget mange steder, men ikke de rigtige. Jeg kan i hvert fald ikke
>finde ud af hvor det er muligt at købe Nokia's Bluetooth Headset her i DK.

Nokias første bluetooth headset HDW-1 blev droppet, før det kom i
butikkerne. D. 26 sep. annoncerede de i stedet HDW-2, men det er ikke i
forretningerne før næste år.

Peter

Fra : JMo.

Dato : 29-10-02 20:44

On Tue, 29 Oct 2002 09:20:33 GMT, nospam@rongsted.dk (Peter Rongsted)
wrote:

>Nokias første bluetooth headset HDW-1 blev droppet, før det kom i
>butikkerne. D. 26 sep. annoncerede de i stedet HDW-2, men det er ikke i
>forretningerne før næste år.

Det er stor sandsynlighed for at HDW-2 når at komme før jul.

Og prisen bliver *meget* interresant...

Fra : Tom

Dato : 30-10-02 11:32

> Det er stor sandsynlighed for at HDW-2 når at komme før jul.
>
> Og prisen bliver *meget* interresant...

Det lyder lidt som en gummiost
Hvornår kommer den og hvad koster den?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : JMo.

Dato : 30-10-02 17:13

On Wed, 30 Oct 2002 11:31:51 +0100, "Tom"
<tom_christensen@bigfoot.com> wrote:

>Det lyder lidt som en gummiost
>Hvornår kommer den og hvad koster den?

Lidt mere præcist:

Lancering: Medio november.

Prisniveau: I nærheden af det halve af S//E HBH-30, hvis forhandlerne
kalkulerer den skarpt.