MS Windows
briani 27239
Fjerne Win 98 efter installation af XP
Fra : Søren Rohde

Dato : 29-10-02 09:51

Hej,

På en bærbar har jeg valgt "ny installation" af XP. Da der ikke var plads
nok på C valgte installationsprogrammet at installere på D. Det gamle W98
ligger fortsat på C, og når jeg starter op blive jeg bedt vælge OS.

Det vil jeg gerne være fri for - hvordan fjerner jeg det gamle OS?

Et andet spørgsmål er om jeg kan ændre på fordelingen af plads på hhv. C og
D (som er samme disk)? Det er jo ikke så fedt at have en lille C der hedder
"system", mens alle systemfilerne ligger på D...

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand
Fjern dyret fra min adresse ved svar

Fra : Søren Rohde