Hjælp med ram til k7s5a:
Fra : Sv. Larsen

Dato : 29-10-02 09:43

Hvilken type DDR-ram kan jeg bruge på mit K7S5A ? Det er efterhånden noget
af en videnskab, at finde ud af alle de forskellige ramtyper der er på
markedet.

På forhånd tak
Sv. Larsen

Fra : Leony

Dato : 29-10-02 14:37

"Sv. Larsen" <svend@private.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken type DDR-ram kan jeg bruge på mit K7S5A ? Det er efterhånden noget
> af en videnskab, at finde ud af alle de forskellige ramtyper der er på
> markedet.

K7S5A understøtter DDR-RAM pc1600 og pc 2100:
http://www.hardwareanalysis.com/content/article/1354.2/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 29-10-02 18:39

"Sv. Larsen" wrote:
> Hvilken type DDR-ram kan jeg bruge på mit K7S5A ? Det er efterhånden noget
> af en videnskab, at finde ud af alle de forskellige ramtyper der er på
> markedet.

Til en duron kan du nøjes med PC1600. Til en XP skal du bruge
PC2100. Har du en Thunderbird, kan du nøjes med PC1600,
hvis den kører FSB 200. Er det en 266 FSB CPU, så skal
det være PC2100.

Det korte svar er: PC2100.

mvh
Jeppe Seidelin Dam