Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad mener i om Canon Ixus II - aps i stål~
Fra : Leif

Dato : 29-10-02 08:25

Jeg har påtænkt at anskaffe ovennævnte kamera.
Men jeg har ikke så meget kendskab til foto, så hvis der er en eller flere
der vil give oplysninger om fordele/ulemper ved dette kamera vil jeg være
meget taknemlig.
mvh
Leif
e-mail: leifgug@stofanet.dk

Fra : Biker-Torben®

Dato : 29-10-02 17:43

"Leif" <amp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> der vil give oplysninger om fordele/ulemper ved dette kamera vil jeg være

Jeg ved ikke så meget om det. Men jeg går selv og lurer på at anskaffe et
digitalkamera. Til research kan jeg anbefale følgende sider, som anmelder og
sammenligner forskellige kameraer, herunder beskriver fordele og ulemper:

http://www.megapixel.net/html/issueindex.html (se under Reviews)

http://www.dpreview.com/

Venlig hilsen
Biker-Torben
www.motorcykel-rejser.dk

Fra : Sidse

Dato : 29-10-02 19:47

Hej.
Kan man købe dem fra ny endnu? Der er jo kommet en IXUS III nu som afløser
den, det er da ca. ½ år siden den kom til dk. den er lidty mindre og har en
anderledes form, det skulle efter sigende være et godt APS kamera.

Hilsen Sidse