Svinsk og hadefuld?
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 08:10

Jeg er pr email blevet beskyldt for at være svinsk og hadefuld her i
gruppen, hvilket jeg stiller mig lidt undrende overfor, da jeg synes
jeg plejer at forsøge at være sober[1].

Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
svale eller om der er andre der synes dét?

[1] Man kan godt være sober selvom emnet driver en anelse. Det skal
som bekendt kun 36000 km mod vest[2] førend man er tilbage til
udgangspunktet.
[2] Jeg har overvejet at lure den præcise kompasretning hvor
ovenstående passer (med start i Esbjerg), men det er jo svært?!?!?
Man skal finde en passende storcirkel.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Peter Kiil

Dato : 29-10-02 08:58

in article kkiszld8lw.fsf@mimer.null.dk, Thorbjoern Ravn Andersen at
thunderbear@bigfoot.com wrote on 10/29/02 8:09 AM:

> [...]
>
> Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
> svale eller om der er andre der synes dét?

Jeg mener ikke du har opført dig specielt uterligt over for nogen, så jeg
ville nok ikke tage det for alvorligt hvis jeg var dig.

Men jeg synes dog at enkelte andre individer i denne gruppe 'støjer'
ufatteligt meget for tiden.

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-10-02 09:06

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> [...]
> [2] Jeg har overvejet at lure den præcise kompasretning hvor
> ovenstående passer (med start i Esbjerg), men det er jo svært?!?!?

Jeg synes ikke at du er svinsk og hadefuld, men derimod en dygtig og
kompetent skribent.

Personligt er jeg jo blevet gjort til en ikke venlig person og at jeg
betragter folk som dumme............ Mhhm mærkeligt jeg har nok hjulpet
de første 50 Mac brugere personligt og alle disse havde stort set
opgivet deres Mac og var parat til at sælge den.

Jeg har skrevet artikler til Mediamac og andre medier uden at få en
krone for det. Jeg har pr. telefon nøje gennemgået brugen af MacSOUP, så
også andre kan få glæde af dk.edb.mac

Jeg har brugt mange, rigtigt mange timer på at gennemgå produkter fra
HP, Microlan og så videre for at kunne glæde andre Mac brugere, så de
ikke får købt noget forkert.

Desværre er der nogle Mac folk, som er ufattelig nærtagene og totalt
mangler ironi og slet ikke kender deres egen begrænsning.

De skribenter jeg har det sværest med er dem med tåbelige navne eller
kun fornavn samt dem der ikke indrømmer at det ved de ikke noget om.

Thorbjørn keep up the good work.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-10-02 20:22

In article <1fkt4v1.ycmf3715p8l12N%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> tåbelige navne

Som fx?

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-10-02 21:56

> Som fx?

Peter.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 29-10-02 09:41

thunderbear@bigfoot.com writes:

> [...]
>[2] Jeg har overvejet at lure den præcise kompasretning hvor
>ovenstående passer (med start i Esbjerg), men det er jo svært?!?!?

Det er perverst at påstå. Du er da helt OK

bedste hilsen Hanne,
som altspå ikke helt kan følge dig i din viden på det tekniske, men det er
en helt anden sag.

Fra : Storm

Dato : 29-10-02 09:48

> [...]

> Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
> svale eller om der er andre der synes dét?

En svale gør som bekendt ingen sommer, så det skal du ikke bekymre dig
om, der er ærgelser nok endda at samle på.

Det er fedt, at nogle gider prøve deres viden af ved hurtig råd og dåd.

Jeg bager en kage hvis du kommer forbi

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 21:22

Ninzen@ofir.dk (Storm) writes:

> Jeg bager en kage hvis du kommer forbi

Lyder godt!

Jeg aner bare ikke hvor du bor :)

Du kan eventuelt bage en kage alligevel, og så sende den til mig!
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-10-02 23:46

On Tue, 29 Oct 2002 21:21:44 +0100, Thorbjoern Ravn Andersen wrote
(in message <kklm4hknc7.fsf@mimer.null.dk>):

Ikke mer' kage til den mand...

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Storm

Dato : 30-10-02 09:10

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Ikke mer' kage til den mand...

Men en kagemand er da sjovere end en træmand
Det var mere ment som en gestus - men du har nok ret...

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 30-10-02 10:29

Ninzen@ofir.dk (Storm) writes:

> Men en kagemand er da sjovere end en træmand

"Jeg er da i form! Kageform!". Hmm... "træform" lyder ikke så
godt.

> Det var mere ment som en gestus - men du har nok ret...

Hey! Hvorfor ikke? Kage er da en god ting.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-10-02 10:49

On Wed, 30 Oct 2002 9:10:23 +0100, Storm wrote
(in message <1fkuzaw.1vchw957jasbnN%Ninzen@ofir.dk>):

Jeg var bare misundelig

Fra : Storm

Dato : 30-10-02 11:49

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Wed, 30 Oct 2002 9:10:23 +0100, Storm wrote
> (in message <1fkuzaw.1vchw957jasbnN%Ninzen@ofir.dk>):

> Jeg var bare misundelig

Enable all Mac cookies

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-10-02 20:57

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Enable all Mac cookies

Kan I huske, dengang Netto solgte computersmåkager? Var der ikke noget
om, at flere af dem havde en mistænkelig lighed med Mac-ting?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 29-10-02 10:07

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Jeg er pr email blevet beskyldt for at være svinsk og hadefuld her i
> gruppen, hvilket jeg stiller mig lidt undrende overfor,

Det kan jeg godt forstå, at du stiller dig undrende overfor. Jeg kan
ikke mindes andet, end at dine indlæg er "OK" (nyttige, kompetente,
venlige, tålmodige etc.)
> da jeg synes
> jeg plejer at forsøge at være sober[1].
Det ved jeg ikke noget om

> Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
> svale eller om der er andre der synes dét?
God ide. Tag det ikke alvorligt og undertryk fristelsen til at svare
igen.
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 29-10-02 10:39

> [...]

> Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
> svale eller om der er andre der synes dét?

Næh det er svært genkendeligt!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-10-02 10:44

On Tue, 29 Oct 2002 8:09:31 +0100, Thorbjoern Ravn Andersen wrote
(in message <kkiszld8lw.fsf@mimer.null.dk>):

> Jeg er pr email blevet beskyldt for at være svinsk og hadefuld her i
> gruppen, hvilket jeg stiller mig lidt undrende overfor, da jeg synes
> jeg plejer at forsøge at være sober[1].

Jeg troede, at det var mig, der var svinet? (tm) Et sobert svin...

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 29-10-02 11:11

> [...]

> (in message <kkiszld8lw.fsf@mimer.null.dk>):

> Jeg troede, at det var mig, der var svinet? (tm) Et sobert svin...

Det plejer jo ikke at være intelligensen der trykker hos afsendere af
den slags emails. Jeg kan sagtens leve med at vedkommede kunne have
taget fejl af dig og Thorbjørn.

Dog forekommer det mig nu at det er afsenderen der opfører sig svinsk og
hadefuldt ,med den fremgangsmåde.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-10-02 12:58

On Tue, 29 Oct 2002 11:10:43 +0100, Michael Tysk-Andersen wrote
(in message <1fktaqe.ryk3iw1uxjpdwN%mta@mac.com>):

> Det plejer jo ikke at være intelligensen der trykker hos afsendere af
> den slags emails. Jeg kan sagtens leve med at vedkommede kunne have
> taget fejl af dig og Thorbjørn.

Jeg hentydede nu til den (efterhånden) stående vits om Hogwasher

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 29-10-02 13:34

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Jeg hentydede nu til den (efterhånden) stående vits om Hogwasher

Det troede jeg også at jeg gjorde. Måske man sku stoppe inden man får
hadebreve om mangelfuld og uforståelig humor.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-10-02 18:33

On Tue, 29 Oct 2002 13:33:48 +0100, Michael Tysk-Andersen wrote
(in message <1fkthj0.x1h8thdjztnjN%mta@mac.com>):

> Det troede jeg også at jeg gjorde. Måske man sku stoppe inden man får
> hadebreve om mangelfuld og uforståelig humor.

Uha, ja. Hvad værre er: at stå, jeg har stået, jeg er stående - med d som i
David. Det er at grise med det danske sprog.
(han lo for at frigøre sit sind fra sit sinds trældom)
(hvem har for resten skrevet dét?)

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 29-10-02 23:58

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Uha, ja. Hvad værre er: at stå, jeg har stået, jeg er stående - med d som i
> David. Det er at grise med det danske sprog.

Jeg er ikke med?

> (han lo for at frigøre sit sind fra sit sinds trældom)
> (hvem har for resten skrevet dét?)

Aner det ikke!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-10-02 00:04

On Tue, 29 Oct 2002 23:58:16 +0100, Michael Tysk-Andersen wrote
(in message <1fkuaf5.13z33n61d8av0gN%mta@mac.com>):

> Jeg er ikke med?

> Aner det ikke!

James Joyce i Ulysses. Jeg prøver igen og er kommet til side 234: 'Jeg tror,
oh herre, hjælp min vantro. Vil det sige: Hjælp mig til at tro eller hjælp
mig til at vantro? Hvem hjælper til at tro? Egomen. Hvem til at vantro? Anden
fyr.'

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-10-02 00:05

On Tue, 29 Oct 2002 23:58:16 +0100, Michael Tysk-Andersen wrote
(in message <1fkuaf5.13z33n61d8av0gN%mta@mac.com>):

> Jeg er ikke med?

Jeg skrev ståene - det er frokrert stvate.

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 29-10-02 11:32

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> (tm) Et sobert svin...

Hvem siger, at en svinevasker er ren/sober? Det er vel kun svinene, der
vaskes?
Poul Skovmand Thingholm

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-10-02 12:59

On Tue, 29 Oct 2002 11:31:30 +0100, Poul Skovmand Thingholm wrote
(in message <1fktbyj.1vmud5k1c3ujdhN%_REMOVE_pst@phenomen.dk>):

Det lød bare godt SS=Sobert Svin

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 13:05

_REMOVE_pst@phenomen.dk (Poul Skovmand Thingholm) writes:

> Hvem siger, at en svinevasker er ren/sober? Det er vel kun svinene, der
> vaskes?

Tror du Davids arme er lange nok til at han ikke bliver vaad af at
vaske sit svin?

Eller er det at proppe en masse grissebasser ind i en svinetransporter
og saa en guld-vask paa Shell?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 29-10-02 13:22

> Tror du Davids arme er lange nok til at han ikke bliver vaad af at
> vaske sit svin?

Øhm, med mine associationer har dette taget en drejning, hvor jeg helst
vil fortrænge. Eller ville du have skrevet "sine svin"?
VUPS - det er allerede væk...
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 13:24

_REMOVE_pst@phenomen.dk (Poul Skovmand Thingholm) writes:

> Øhm, med mine associationer har dette taget en drejning, hvor jeg helst
> vil fortrænge. Eller ville du have skrevet "sine svin"?

Se venligst oeverst. Der henvises udtrykkeligt til "et svin".

Ioevrigt uheldigt - nu har jeg svaret svinsk. Ups.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 29-10-02 13:32

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Ioevrigt uheldigt - nu har jeg svaret svinsk. Ups.

Nu mangler du bare et hadefuldt svar og den er hjemme!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-10-02 20:22

In article <kku1j5sb5n.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Tror du Davids arme er lange nok til at han ikke bliver vaad af at
> vaske sit svin?

Med al den øvelse må de vel efterhånden være det. Hvis ikke, så må det
være svinet der har forøget sin længde.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Johnny Christensen/E~

Dato : 29-10-02 11:11

jesper@gylling.net writes:
> [...]
>
>Jeg har brugt mange, rigtigt mange timer på at gennemgå produkter fra
>HP, Microlan og så videre for at kunne glæde andre Mac brugere, så de

Lad nu være mand. Der er ingen her der har gjort dig til en uvenlig
person. Jeg tog fat i en kommentar fra dig som jeg ikke brød mig om og
som, viste det sig, vi opfattede ganske forskelligt. Den er ikke længere.
Du skriver: "...så også andre kan få glæde af dk.edb.mac", og det skal du
vide, at jeg har haft stor fornøjelse ved at læse hvad blandt andre DU
bidrager med her i gruppen. No bad feelings. Det er også rart at ha' folk
som Thorbjoern her

Johnny C

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 29-10-02 11:48

thunderbear@bigfoot.com writes:
>Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
>svale eller om der er andre der synes dét?

Nope. Svinsk og hadefuld er ikke begreber jeg vil forbinde med dig.
Oplever ikke andet end venlig imødekommenhed, hvilket heldigvis gælder de
fleste herinde.
Men det er rigtigt at tonen i et stykke tid har været lidt, ahem, grov og
ret personlig. Det er sgu et særsyn at en skribent ligefrem skal optræde i
en andens signatur... Aldeles ubehageligt.
At debatter kan blive lidt ophedede ind i mellem er vel grundlæggende set
OK (lige en venlig hilsen til ERS, der godt kan deltage i et skænderi, men
sagtens dagen efter give et godt råd til samme personer. Sådan gør man
det!), men det som hestesaks eller hvad afsenderen hedder for tiden, har
præsenteret er mildt sagt i den ubehagelige ende. Unødvendigt groft, efter
min smag.

Frank Løkkegaard
'How did you go bankrupt?' Bill asked
'Two ways,' Mike said. 'Gradually and then suddenly.'
Ernest Hemingway: The Sun Also Rises

Fra : Michael Holm

Dato : 29-10-02 12:12

> [...]

> Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
> svale eller om der er andre der synes dét?

Du skal, som alle andre også nævner, ikke tage det alvorligt.
Du er fin at havde i gruppen her !
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 29-10-02 13:24

firstname@lastname.dk writes:

>Jeg troede, at det var mig, der var svinet? (tm) Et sobert svin...

> [...]
Jeg troede du havde skiftet ham til Jaguar

Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Peter

Dato : 29-10-02 13:48

> [...]

> Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
> svale eller om der er andre der synes dét?

Jeg kan vel ligesågodt krybe til korset og sige at det var jeg der har
rettet henvendelse til Thorbjørn bl.a., da jeg ikke fandt hans tone i de
seneste svar til undertegnede her i gruppen særligt venlige. Ikke hans
generelle tone, som Thorbjørn jo ellers giver indtrykket af at jeg
klager over, i sit indlæg.

Til svarerne i denne tråd kan jeg sige, at i mene hvad i vil om min
intelligens (etc etc ad nauseam). Men de seneste tids debat har ikke
ligefrem givet mig indtrykket af at tonen her i forumet er specielt
tolerant overfor andre folk meninger, udtryksformer eller det
grundlæggende faktum, at det ikke er computere der er bag de ord der
postes på USENET, men levende mennesker med tanker og følelser.

--
- Peter http://neglesaks.dk

Man er ikke beruset, hvis man kan ligge på gulvet
uden at holde fast. - Dean Martin

Fra : Michael Holm

Dato : 29-10-02 14:12

Peter <se.min@reply-to.com> wrote:

> [...]
> grundlæggende faktum, at det ikke er computere der er bag de ord der
> postes på USENET, men levende mennesker med tanker og følelser.

Når du skriver citat :
>p.s. idiot
i indlæg, kan du ikke regne med at blive taget alvorlig.

Mange af dine egne indlæg, giver netop det indtryk at du ikke er
tolerant.

Og så har din signatur, godt nok fået folk op at stå.. jeg læste den
selv som anti-rasitisk og anti-pia, men den måde du har reageret på, når
folk har skrevet om din signatur, har gjort mig i tvivl om hvor du står
henne holdningsmæssigt.

Alt i alt, har du virket virkelig negativ siden du er kommet tilbage,
hvilket er trist, da du tit har haft gode indlæg, før itiden. For ikke
at snakke om gode macspil initiativer, men man får ikke lyst til at være
med, hvis alle der ikke forstår dig i første omgang blot er "dumme"..

Håber at alt er misforståelser, og alle kan starte forfra
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Peter

Dato : 29-10-02 14:23

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> Når du skriver citat :
> i indlæg, kan du ikke regne med at blive taget alvorlig.
>
> Mange af dine egne indlæg, giver netop det indtryk at du ikke er
> tolerant.

Du er velkommen til at grave eksempler på dettte op på Google. Jeg har
været meget sober i min debatform før hele Rubini-affæren begyndte.

Dertil må jeg spørge dig, hvordan du vil reagere hvis du bliver tiltalt
nedladende?

> [...]
> selv som anti-rasitisk og anti-pia, men den måde du har reageret på, når
> folk har skrevet om din signatur, har gjort mig i tvivl om hvor du står

Jeg har overhovedet ikke udtrykt nogen politiske holdninger i denne
gruppe. Hvis du tjekker Googlegroups fx:

http://groups.google.com/groups?q=g:thl1237238568d&dq=&hl=en&lr=&ie=UTF-
8&selm=1fk7cx4.13zbt6a1umk3swN%25neglesaks%40haxor.dk

vil du se at jeg før hele denne omgang mudderkastning startede faktisk
insisterede på at holde politisk debat ude af denne gruppe.

Hvad du tror om min holdning kan jeg ikke ændre på, men faktum er at der
er en masse mennesker herinde, som med grund i min indledende
(sarkastiske) signatur, har lavet et stort postyr - over ingenting.

Fra : Michael Holm

Dato : 29-10-02 14:42

Peter <se.min@reply-to.com> wrote:

> Du er velkommen til at grave eksempler på dettte op på Google. Jeg har
> været meget sober i min debatform før hele Rubini-affæren begyndte.

Helt enig, men igen oplever jeg fra sidelinien at du selv er med til at
showet kører.. - men måske tolker jeg forkert ?

> Dertil må jeg spørge dig, hvordan du vil reagere hvis du bliver tiltalt
> nedladende?

det ved jeg ikke... men hvorfor pokker kalder du Thorbjørn en idiot, når
han svare på ovenstående spørgsmål ?

> [...]
> vil du se at jeg før hele denne omgang mudderkastning startede faktisk
> insisterede på at holde politisk debat ude af denne gruppe.

"Jeg sagde tyren ikke skulle angribe, mens jeg holdt den røde klud op,
det var ikke min skyld, at den angreb "

> Hvad du tror om min holdning kan jeg ikke ændre på, men faktum er at der
> er en masse mennesker herinde, som med grund i min indledende
> (sarkastiske) signatur, har lavet et stort postyr - over ingenting.

ikke så meget din signatur, mere på din reaktion, når folk kommenteret
den.
men dejligt at hører den var sarkastisk ment

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 29-10-02 14:29

> [...]

> seneste svar til undertegnede her i gruppen særligt venlige. Ikke hans
> generelle tone, som Thorbjørn jo ellers giver indtrykket af at jeg

Så skulle du måske have taget det op i de specifikke tilfælde i stedet
for at have generaliseret Thorbjørns indlæg som svisnke og hadefulde.

> [...]
> grundlæggende faktum, at det ikke er computere der er bag de ord der
> postes på USENET, men levende mennesker med tanker og følelser.

Jeg syntes du selv har gjort dig skyldig i ovenstående bl.a. i din måde
at behandle Flemming på. Det er ikke kun i din ende af usenet at der er
levende mennesker. Du er meget hurtig til selv at nedgøre andre.

Din oplevelse af tonen i gruppen her har jeg svært ved at se kan
retfærdiggøre din opførsel overfor Thorbjørn og intelligensen af din
handling tror jeg du kender, og at den efterfølgende har voldt dig
kvaler. Derfor respekt for at du står frem.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Peter

Dato : 29-10-02 15:08

> Jeg syntes du selv har gjort dig skyldig i ovenstående bl.a. i din måde
> at behandle Flemming på. Det er ikke kun i din ende af usenet at der er
> levende mennesker. Du er meget hurtig til selv at nedgøre andre.

Tag lige et kig på hvad det hele startede med:

http://groups.google.com/groups?q=g:thl1237238568d&dq=&hl=en&lr=&ie=UTF-
8&selm=1fk9m7r.wb6rhx8bnduN%25flemming%40REMOVE-FJERN-DETTErubini.dk

Jeg ved ikke hvordan du ville reagere hvis du var i den skarpe ende af
det her, men *jeg* nyder ikke ligefrem at blive tiltalt som "smartass"
og truet med politianmeldelse (implicit eller explicit).

> Din oplevelse af tonen i gruppen her har jeg svært ved at se kan
> retfærdiggøre din opførsel overfor Thorbjørn

Så retfærdig harme er bandlyst?

og intelligensen af din
> handling tror jeg du kender,

Alternativt kunne jeg have fortsat med at "støje" her i gruppen, men jeg
valgte altså at forsøge at begrave stridsøksen med en personlig mail.

Er det så uintelligent?

og at den efterfølgende har voldt dig
> kvaler. Derfor respekt for at du står frem.

Jeg takker og bukker.

Yderligere indlæg i denne tråd bedes sendt pr mail, ikke her i gruppen.

PFT.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 30-10-02 00:24

> [...]

> det her, men *jeg* nyder ikke ligefrem at blive tiltalt som "smartass"
> og truet med politianmeldelse (implicit eller explicit).

Hvorfor ikke bare forklare din signatur når nu nogen spørger i stedet?

> Så retfærdig harme er bandlyst?

Jeg har vist tilkendegivet at _jeg_ ikke finder den retfærdig.

> Alternativt kunne jeg have fortsat med at "støje" her i gruppen, men jeg
> valgte altså at forsøge at begrave stridsøksen med en personlig mail.
>
> Er det så uintelligent?

Måske jeg har overset noget, men en anonym mail som beskylder Thorbjørn
for svinske og hadefulde indlæg her i gruppen finder jeg ikke personlig
udglatning.

> Yderligere indlæg i denne tråd bedes sendt pr mail, ikke her i gruppen.

Beklager, men jeg foretrækker at svare her.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 30-10-02 01:00

mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) writes:

> Måske jeg har overset noget, men en anonym mail som beskylder Thorbjørn

Den var ikke anonym. Der beklages hvis jeg ikke har sagt dette
tilstraekkeligt tydeligt.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 30-10-02 09:53

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Den var ikke anonym. Der beklages hvis jeg ikke har sagt dette
> tilstraekkeligt tydeligt.

I så fald vil jeg undskylde overfor Peter at jeg antog dette.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 14:51

se.min@reply-to.com (Peter) writes:

> [...]
> seneste svar til undertegnede her i gruppen særligt venlige. Ikke hans
> generelle tone, som Thorbjørn jo ellers giver indtrykket af at jeg

Nu har "svinske og hadefulde" ikke helt samme klang som "ikke særligt
venlige", men det skal ikke skille os.

Hvis du disker op med et par msgid'er på de indlæg der får dig til at
føle dig forurettet, kan vi jo tage det derfra.

Det plejer nu ellers at gå meget godt.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Peter

Dato : 29-10-02 15:16

> [...]

> Hvis du disker op med et par msgid'er på de indlæg der får dig til at
> føle dig forurettet, kan vi jo tage det derfra.

Godt. Lad os begrave stridspiben, og ryge noget fredsøkse.

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=kkr8ebrixw.fsf%4
0mimer.null.dk

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=kkn0ozripe.fsf%4
0mimer.null.dk

Ser frem til konstruktive debatter med dig - og allle andre for den sags
skyld.

*phew*

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 15:37

se.min@reply-to.com (Peter) writes:

> http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=kkr8ebrixw.fsf%4
> 0mimer.null.dk

Har jeg forstået det her korrekt? Du svarer på mit spørgsmål om det
var den tidsafhængige Schrödingerligning, med at henvise til at der er
en fejl i min signatur, og så bliver du fornærmet over at jeg er
ligeglad og at jeg hellere ville have et klogt svar?

> http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=kkn0ozripe.fsf%4
> 0mimer.null.dk

Det må vist være den her du ikke kan lide:

"Herudover mener jeg at din respons med hjemmeside og signatur, sætter
dig ned på samme niveau, hvis ikke under."

Det mener jeg stadig. Dit hjemmesidelink og din kondomsignatur var
ikke noget at prale af.

> Ser frem til konstruktive debatter med dig - og allle andre for den sags
> skyld.

Vi skal lige have den med "svinsk og hadefuldt" ud af verdenen først.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-10-02 17:46

> [...]

> Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
> svale eller om der er andre der synes dét?

Jeg har intet at beklage mig over, og jeg har på fornemmelsen, at de
fleste har den holdning.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Jan Jonasen

Dato : 29-10-02 19:31

> [...]
>
> Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
> svale eller om der er andre der synes dét?

Ikke jeg har bemærket, hjælpsom derimod passer bedere.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Jonas Voss

Dato : 29-10-02 19:46

On 29 Oct 2002 08:09:31 +0100, Thorbjoern <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> [...]
>
> Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
> svale eller om der er andre der synes dét?

Tværtom. Jeg finder dig snarere hjælpsom og humoristisk samt kompetent
og velargumenteret. Din evne til at kunne holde OT-poster kørende har
overbevist mig om, at du er en sympatisk person.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 21:06

Jonas Voss <usenet@verture.net> writes:

> Tværtom. Jeg finder dig snarere hjælpsom og humoristisk samt kompetent
> og velargumenteret.

Uha. Nu bliver jeg bekymret - hvad skal jeg dog gøre som modydelse
for den slags bemærkninger?

Jeg duer fx ikke til at skifte dæk på biler (cykler kan til nød gå,
hvis jeg får et par måneder til at tage mig sammen), selvom
dækmönsteret er slidt helt til benet. Allerhøjest til at trille ind
til QuickPot og få dem til at ordne det mens man vender ryggen til.
De var næsten ikke til at stoppe - kun den nærtforstående lukketid
forhindrede ham i at skifte olien også!

> Din evne til at kunne holde OT-poster kørende har overbevist mig om,
> at du er en sympatisk person.

Nu bliver jeg RIGTIGT bekymret!

Vil du sælge mig din bil? Eller din NMR-scanner?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jonas Voss

Dato : 29-10-02 22:28

On 29 Oct 2002 21:05:41 +0100, Thorbjoern <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Uha. Nu bliver jeg bekymret - hvad skal jeg dog gøre som modydelse
> for den slags bemærkninger?

Jeg prøver blot at købe lidt tid og goodwill, jeg mangler jo stadig at
komme med en saglig tilbagemelding på hvordan OpenOffice kører på
Jaguaren, det var såmænd det hele. Men nu du nævner cykler og
tilhørende reparationer, så er stellet på min gamle damecykel lige
flækket, og baghjulet på min mountainbike er netop punkteret for anden
gang, på ligeså mange dage.

> Nu bliver jeg RIGTIGT bekymret!
>
> Vil du sælge mig din bil? Eller din NMR-scanner?

Begge dele. Kom nu, du ved du står og mangler begge dele.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 23:01

> [...]

> komme med en saglig tilbagemelding på hvordan OpenOffice kører på
> Jaguaren, det var såmænd det hele. Men nu du nævner cykler og

Det kommer jo nok engang. Så længe det ikke kører under Aqua er det
jo heller ikke for menigmand.

> tilhørende reparationer, så er stellet på min gamle damecykel lige
> flækket, og baghjulet på min mountainbike er netop punkteret for anden
> gang, på ligeså mange dage.

Det er Moder Natur der prøver at fortælle dig noget.

> Begge dele. Kom nu, du ved du står og mangler begge dele.

Du ved da ikke hvad en NMR-scanner er. Buh!
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jonas Voss

Dato : 29-10-02 23:20

On 29 Oct 2002 23:00:41 +0100, Thorbjoern <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Det kommer jo nok engang. Så længe det ikke kører under Aqua er det
> jo heller ikke for menigmand.

Så meget mere brug for en saglig tilbagemelding.

> Det er Moder Natur der prøver at fortælle dig noget.

Hun er åbenbart dårlig til at kommunikere det på en måde så jeg
forstår det. Damecyklen kan jeg forstår, det må være af kønspolitiske
årsager at den knækkede. Men nu har jeg kørt på den i 12 år uden at
den har brokket sig, og endda på en virkelig lækker sadel:

<http://verture.net/thebox/tabor.jpg> - det er den noget uskarpe der
er forrest i billedet, mine fotografiske evner er desværre ikke så
store.

> Du ved da ikke hvad en NMR-scanner er. Buh!

Jo, jeg skulle faktisk til at spørge hvorfor du bruger den gamle
betegnelse. NMR-scannere hedder bare MR-scannere i dag, folk har ikke
åbenbart ikke så meget lyst til at lægge sig ind i maskiner hvis navn
indeholder ord som også indgår i masseødelæggelsesvåben.

Jeg var i øvrigt en gang radioaktiv (har også været radio aktiv, men
det er en helt anden historie).

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 23:59

> [...]

> <http://verture.net/thebox/tabor.jpg> - det er den noget uskarpe der
> er forrest i billedet, mine fotografiske evner er desværre ikke så

Jeg er lidt imponeret over at det e rlykkedes dig at faa autofokus paa
vaeggen istedet for paa cyklerne. Er dit kamera skeloejet?

> [...]
> åbenbart ikke så meget lyst til at lægge sig ind i maskiner hvis navn
> indeholder ord som også indgår i masseødelæggelsesvåben.

Primaert fordi jeg har fraterniseret en del med kemikere paa det der
engang hed Odense Universitet. Her hedder det trofast NMR da man ikke
har nogen sippede patienter paa de kanter.

Jeg har ikke brugt det selv - kun regnet paa hvordan det virker, i mit
karriereforsoeg som fysiker.

> Jeg var i øvrigt en gang radioaktiv (har også været radio aktiv, men
> det er en helt anden historie).

Kunne du saa laese i sengen under dynen?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jonas Voss

Dato : 30-10-02 12:34

On 29 Oct 2002 23:59:13 +0100, Thorbjoern <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Jeg er lidt imponeret over at det e rlykkedes dig at faa autofokus paa
> vaeggen istedet for paa cyklerne.

Ja, der er nogle ting jeg er virkelig god til. Det er en af dem.

> Er dit kamera skeloejet?

Når det kun har et øje synes det at være en svært opnåelig egenskab.
Den mentale gymnastik der er påkrævet for at anskueliggøre hvorledes
et et-øjet objekt kan være skeløjet, synes mig ikke mulig at opdrive i
skrivende stund.

Måske det er noget lignende lyden af en hånd der klapper?

> Kunne du saa laese i sengen under dynen?

Ja, men det var af helt andre årsager.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 30-10-02 12:52

Jonas Voss <usenet@verture.net> writes:

> Måske det er noget lignende lyden af en hånd der klapper?

Eller et trae der falder i skoven. Paa en cykel.

Kom nu bare med historien!

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jonas Voss

Dato : 30-10-02 13:08

On 30 Oct 2002 12:52:20 +0100, Thorbjoern <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Kom nu bare med historien!

Jeg havde da lige købt en lille mag-lite (:

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-10-02 15:27

On Wed, 30 Oct 2002 13:08:04 +0100, Jonas Voss wrote
(in message <43iopa.2uh.ln@wintermute.verture.net>):

> Jeg havde da lige købt en lille mag-lite (:

Nå, puha, vi var lige ved at tro, at du havde leget med ild i sengen. Hvornår
skriver du noget i din blog? Jeg synes, der er lidt langt imellem
historierne.

Fra : Jonas Voss

Dato : 30-10-02 23:38

On Wed, 30 Oct 2002 15:27:09 +0100, David <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Wed, 30 Oct 2002 13:08:04 +0100, Jonas Voss wrote
> (in message <43iopa.2uh.ln@wintermute.verture.net>):

> Nå, puha, vi var lige ved at tro, at du havde leget med ild i sengen.

Ih, nej, det er jo farligt.

> Hvornår skriver du noget i din blog? Jeg synes, der er lidt langt
> imellem historierne.

Indrømmet, de gode historier [antager du mener dem fra mine rejser] er
der langt i mellem. Det har været lidt knapt med tid i nogle måneder
nu, men det kan være det bliver bedre i løbet af efteråret.

De dårlige historier er det at par af om ugen, og de er til gengæld
også kedelige (:

Fra : Peter Kiil

Dato : 31-10-02 08:23

in article g0nppa.7rr.ln@wintermute.verture.net, Jonas Voss at
usenet@verture.net wrote on 30/10/02 23:38:

> [...]
> nu, men det kan være det bliver bedre i løbet af efteråret.
>
> De dårlige historier er det at par af om ugen, og de er til gengæld

Lidt almindelig dagbog er ok. Find inspiration her

<http://home.no/drud/dagbog.htm>
--
/peter

"It's clearly a budget. It's got a lot of numbers in it."
George W. Bush.

Fra : Jonas Voss

Dato : 31-10-02 09:49

On Thu, 31 Oct 2002 08:22:33 +0100, Peter <spam@kiil.net> wrote:

> in article g0nppa.7rr.ln@wintermute.verture.net, Jonas Voss at

> Lidt almindelig dagbog er ok. Find inspiration her
>
><http://home.no/drud/dagbog.htm>

LMAO (;

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-10-02 20:37

> [...]

> Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
> svale eller om der er andre der synes dét?

Der er helt klart adskillige andre der har den opfattelse. Jeg har i min
indbakke utallige mails (som du ikke må se) der giver mig ret i den
antagelse. De begyndte at dukke op på mystisk vis allerede før jeg
påtænkte denne mail, men det er vel fordi jeg er kendt som en seriøs
debattør, der ikke overdriver egne evner og kun udtaler mig om emner jeg
rent faktisk har forstand på. Derfor blev det pålagt mig at snakke for
den tavse masse, der giver mig ret. Jeg har altså et betydeligt mandat
for at komme med denne udtalelse.

For at råde bod på dine kujonagtige overgreb på uskyldige personer kan
du gøre følgende (altså det hele):

1. Skifte dit navn til noget ikke-mærkeligt (fx Hans Sørensen)
2. Offentligt angre dine fejltrin (du ved selv hvad det er)
3. Melde dig som indsamler til velgørenhed
4. Afholde en fest med fri bar til gruppens deltagere
5. Være besøgsven i fængslerne
6. Hjælpe 500 gamle damer over vejen (det er bedst hvis de selv ønsker
at komme over vejen)
7. Forhøje digerne på vestkysten 3 meter
8. Skænke søens folk en tanke
9. Rydde Christania for rockere
10. Dele slik ud til små børn

*Eller* følgende:

1. Sende mig en god flaske Whisky

--
MVH Martin Edlich, nu med arbejde http://www.edlich.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-10-02 21:00

On Tue, 29 Oct 2002 20:37:19 +0100, Martin Edlich wrote
(in message <newsspam4-9260C5.20371929102002@sunsite.dk>):

> Der er helt klart adskillige andre der har den opfattelse. Jeg har i min
> indbakke utallige mails (som du ikke må se) der giver mig ret i den
> antagelse.

Og du får 800 kr. hver gang?

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-10-02 21:04

In article <0001HW.B9E4A75C00180956F0284600@news.cybercity.dk>,
David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Og du får 800 kr. hver gang?

Hvad snakker vi om nu?

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-10-02 23:53

On Tue, 29 Oct 2002 21:04:24 +0100, Martin Edlich wrote
(in message <newsspam4-6E64E7.21042429102002@sunsite.dk>):

> Hvad snakker vi om nu?

'Jeg har i min indbakke utallige mails...' + 'Henvendelser til min e-mail
adresse vil blive betragtet som et ønske om at betale for support, hvilket
takseres med 800 kr/time.'

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 21:13

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> 1. Skifte dit navn til noget ikke-mærkeligt (fx Hans Sørensen)

Nu hvor Martin Edlich er optaget?

> 2. Offentligt angre dine fejltrin (du ved selv hvad det er)

Jeg har skrevet under i blod på at jeg ikke vil nævne den uheldige
danseskole der gjorde mit bekendskab i tidernes morgen, ved navn.

Det var primært i standarddanse jeg gjorde fejltrin.

> 3. Melde dig som indsamler til velgørenhed

Det er snart fastelavn. Fremragende anledning.

> 4. Afholde en fest med fri bar til gruppens deltagere

Købt! Konen er i mødregruppe. De drikker ikke!

> 5. Være besøgsven i fængslerne

Næh nej. Jønke kan godt klare sig selv.

> 6. Hjælpe 500 gamle damer over vejen (det er bedst hvis de selv ønsker
> at komme over vejen)

Er det tilladt at optimere processen ved at benytte en blide?

> 7. Forhøje digerne på vestkysten 3 meter

Hvorfor lige _3_ meter? Ved du noget, jeg ikke ved?

> 8. Skænke søens folk en tanke

Gerne. Jeg har en masse jeg har tænkt som jeg ikke skal bruge mere.
Lidt lige som UFF, bare med hjernespind?

> 9. Rydde Christania for rockere

Den var værre. Mon ikke de alle er på besøg på Jønkes fødselsdag?
Eller når der er en der skal begraves? Så er der ryddet der!

> 10. Dele slik ud til små børn

Noproblemos. Fredag klokken 19.

> *Eller* følgende:
>
> 1. Sende mig en god flaske Whisky

U-de-luk-ket!

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-10-02 21:29

In article <kkwuo1knq2.fsf@mimer.null.dk>,

> Nu hvor Martin Edlich er optaget?

DET ER DET NEMLIG!!!!!

> Jeg har skrevet under i blod på at jeg ikke vil nævne den uheldige
> danseskole der gjorde mit bekendskab i tidernes morgen, ved navn.

På hvilken *offentlig* mur gjorde du det? Er det dig der render rundt og
udsmykker de offentlige toiletter?

> Det var primært i standarddanse jeg gjorde fejltrin.

Dansen om guldkalven?

> Det er snart fastelavn. Fremragende anledning.

Ja, men husk nu at sende overskuddet til værdigt trængende (og nej, du
kan ikke kombinere det med uddeling af slik til børn).

> Købt! Konen er i mødregruppe. De drikker ikke!

Ikke den gruppe (og gu drikker de).

> Næh nej. Jønke kan godt klare sig selv.

Så kan du besøge alle den Jønke også kan klare ud over sig selv.

> Er det tilladt at optimere processen ved at benytte en blide?

Naturligvis.

> Hvorfor lige _3_ meter? Ved du noget, jeg ikke ved?

Ja.

> Gerne. Jeg har en masse jeg har tænkt som jeg ikke skal bruge mere.

Aflagte tanker? Jeg har det med at sige at jeg rendte rundt i en andens
tanker, for de var for fjollede til at være mine egne. Det så måske dine?

> Lidt lige som UFF, bare med hjernespind?

Har du ligefrem spind på hjernen? Det forklarer da en del.

> Den var værre. Mon ikke de alle er på besøg på Jønkes fødselsdag?
> Eller når der er en der skal begraves? Så er der ryddet der!

Så må du jo sørge for at der bliver begravet en del rockere,

> Noproblemos. Fredag klokken 19.

Fint. Sted?

> U-de-luk-ket!

Du fejlede på punkt 5, så du er nødt til det.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 21:41

> DET ER DET NEMLIG!!!!!

Her havde jeg lige håbet at du ville mene at det ikke var relevant,
fordi det var mærkeligt.

(Og iøvrigt - http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/t/q137343.html)

> På hvilken *offentlig* mur gjorde du det? Er det dig der render rundt og
> udsmykker de offentlige toiletter?

Jeg ved ikke hvilken sten du bor under, men vi andre bruger
almindeligt papir og evt. pergament. Også meget nemmere at flytte
rundt på.

Mht toiletterne - allerhøjest tilføjer det lidt patina.

> Ikke den gruppe (og gu drikker de).

Næh nej, det er ikke godt for børnene. Det burde du da vide!
Skadeligt og alting.

> Så kan du besøge alle den Jønke også kan klare ud over sig selv.

Det tør jeg da ikke. De er jo farlige og alting.

> Ja.

Meget vel. Det være hermed gjort.

> Aflagte tanker? Jeg har det med at sige at jeg rendte rundt i en andens
> tanker, for de var for fjollede til at være mine egne. Det så måske
> dine?

Jeg tror mere det er hundens snor.

> Så må du jo sørge for at der bliver begravet en del rockere,

Det er de skam store nok til at kunne klare selv.

> Fint. Sted?

Foran fjernsynet. Har du alle dine fem børn på gule plader?

> Du fejlede på punkt 5, så du er nødt til det.

Du tæller som en brækket arm.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-10-02 22:11

In article <kk65vlkmgw.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Her havde jeg lige håbet at du ville mene at det ikke var relevant,
> fordi det var mærkeligt.

Unikt‚mærkeligt

> (Og iøvrigt - http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/t/q137343.html)

Det forsøger jeg lissom heller ikke at lægge skjul på, vel?

> Jeg ved ikke hvilken sten du bor under, men vi andre bruger
> almindeligt papir og evt. pergament. Også meget nemmere at flytte
> rundt på.

Tjoe, men nu var kravet at det skulle være offentligt.

> Mht toiletterne - allerhøjest tilføjer det lidt patina.

Kalder man det det nu til dags?

> Næh nej, det er ikke godt for børnene. Det burde du da vide!
> Skadeligt og alting.

Siden hvornår har mælk og vand været skadeligt (i moderate mængder)?

> Det tør jeg da ikke. De er jo farlige og alting.

Det er ligegyldigt, et krav er et krav. Jeg har nu også været så flink
at give dig en nem udvej.

> Meget vel. Det være hermed gjort.

Godt. Pas lige på fårene under arbejdets udførelse. Kan en blide
forresten smide et objekt hen til digerne fra den modsatte side af
nærmeste vej?

> Jeg tror mere det er hundens snor.

Du har samme problem?

> Det er de skam store nok til at kunne klare selv.

Men ikke smarte nok. Det går alt for langsomt - der er jo ikke en gang
en begravelse om ugen.

> Foran fjernsynet. Har du alle dine fem børn på gule plader?

Nejda. De er med samme kone og er produceret samme sted alle sammen.

> Du tæller som en brækket arm.

For stift?

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 22:49

> Unikt\202mærkeligt

Begynder du nu også på det der?

> Tjoe, men nu var kravet at det skulle være offentligt.

Kender du ikke andre offentlige ting end diverse murværker?

> Kalder man det det nu til dags?

Når det skal være stuerent, ja.

> Godt. Pas lige på fårene under arbejdets udførelse. Kan en blide
> forresten smide et objekt hen til digerne fra den modsatte side af
> nærmeste vej?

Modsat af _HVAD_? Oversiden?

Undersiden kniber det nok lidt med.

Ellers kræver det bare en der er Stor Nok (TM).

> Du har samme problem?

Næh, du har bare nævnt vuffen et par gange.

> Nejda. De er med samme kone og er produceret samme sted alle sammen.

Er de ikke gamle nok til at du ved hvad der sker fredag klokken 19?

> For stift?

Nu bliver du svinsk igen!

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-10-02 23:04

In article <kkela8ncez.fsf@mimer.null.dk>,

> Begynder du nu også på det der?

Hvad er det dit underlødige program ikke forstår?
¤ Hvordan ser det ud? og den: £ ?

> Kender du ikke andre offentlige ting end diverse murværker?

Joda, men du får ikke navnet af vide.

> Når det skal være stuerent, ja.

Har du toilettet i stuen?

> Modsat af _HVAD_? Oversiden?

Nej din båtnakke. Den side af vejen der ligger længst væk fra digerne.

> Undersiden kniber det nok lidt med.

Jeg ville have sagt indersiden (nærmer vi os en fut?).

> Ellers kræver det bare en der er Stor Nok (TM).

Så må du godt kombinere punkt 6 og 7.

> Næh, du har bare nævnt vuffen et par gange.

Du har altså samme problem.

> Er de ikke gamle nok til at du ved hvad der sker fredag klokken 19?

Næh, begravet og 1,5 år. Den sidste er fjollet med Benny Hill, men det
er ikke på det tidspunkt du nævner. Hvad sker der fredag kl 19?

> Nu bliver du svinsk igen!

Uha, bare David ikke kommer forbi.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 23:53

> Hvad er det dit underlødige program ikke forstår?

Ugyldige tegn i forhold til det opgivne tegnsaet. 130 er et
kontroltegn i ISO-Latin-1. Buh!

> ¤ Hvordan ser det ud? og den: £ ?

Sol. Pund. Spoergsmaalstegn.

> Har du toilettet i stuen?

Nej, der staar braendeovenen. Den er til gengaeld IKKE ren. saadan
er det naar man fyrer.

> Nej din båtnakke. Den side af vejen der ligger længst væk fra
> digerne.

Aha. Lyngbyvejen?

> Jeg ville have sagt indersiden (nærmer vi os en fut?).

Ikke paa en vej. Mligvis hvis det havde vaeret en jernbane -
dk.fritid.jernbane - det eneste sted hvor FUT er relevant.

> Næh, begravet og 1,5 år. Den sidste er fjollet med Benny Hill, men det
> er ikke på det tidspunkt du nævner. Hvad sker der fredag kl 19?

Hvordan bliver det til 5? Har I bestilt tvillinger igen?

Ellers er der ideer her: http://www.bossman.dk/id-001.php

> Uha, bare David ikke kommer forbi.

Ellers kan du vel let klare 90 km/t med din slaedehund?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 02-11-02 03:28

In article <kk1y68n9hn.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Ugyldige tegn i forhold til det opgivne tegnsaet. 130 er et
> kontroltegn i ISO-Latin-1. Buh!

Jeg skifter da gerne til et andet tegnsæt hvis det kan gøre dig glad.

> Sol. Pund. Spoergsmaalstegn.

Det var i gamle dag det var en sol, nu er det et eurotegn.

> Nej, der staar braendeovenen. Den er til gengaeld IKKE ren. saadan
> er det naar man fyrer.

Det lyder som noget miljøgrisseri.

> Aha. Lyngbyvejen?

Den ligger da ikke længst væk. Du skalerer bare din blide efter behov.

> Ikke paa en vej. Mligvis hvis det havde vaeret en jernbane -
> dk.fritid.jernbane - det eneste sted hvor FUT er relevant.

Har du aldrig hørt om damp-biler?

> Hvordan bliver det til 5? Har I bestilt tvillinger igen?

Det har vi, ja.

> Ellers er der ideer her: http://www.bossman.dk/id-001.php

Nåeh, tegnefilm. poden er da glad for den slags, men specielt Simpsons
fanger hans interesse.

> Ellers kan du vel let klare 90 km/t med din slaedehund?

Det kommer an på hvor hurtigt en kat eller en ræv kan løbe.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-11-02 07:42

> Jeg skifter da gerne til et andet tegnsæt hvis det kan gøre dig
> glad.

UTF-8? Det ville da være festligt.

> Det var i gamle dag det var en sol, nu er det et eurotegn.

Da kun hvis du kører ISO-Latin-15. Det gjorde du helt sikkert ikke.

> Har du aldrig hørt om damp-biler?

Damp-børn har jeg hørt om. Det er også nogen med FUT i.

> Det har vi, ja.

Får I så det?

> Det kommer an på hvor hurtigt en kat eller en ræv kan løbe.

Og om det er ud over en skrænt? Det skulle være ret enkelt at nå 200
km/t i frit fald.

http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Martin Edlich

Dato : 02-11-02 11:44

In article <kkhef0mq1o.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> UTF-8? Det ville da være festligt.

Skal jeg tolke det som et ja?

> Da kun hvis du kører ISO-Latin-15. Det gjorde du helt sikkert ikke.

Det skal du da ikke bestemme.

> Damp-børn har jeg hørt om. Det er også nogen med FUT i.

Ja, de er "livlige".

> Får I så det?

Naturligvis. Det bliver dog først om 6-7 måneder.

> Og om det er ud over en skrænt? Det skulle være ret enkelt at nå 200
> km/t i frit fald.

Det er vist kun hvis man kan styre sig selv.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-11-02 18:45

> Skal jeg tolke det som et ja?

Jaja. Hvis du gør det rigtigt.

> Det skal du da ikke bestemme.

Ellers så er du en af de slemme som bruger forkert tegnsætangivelse og
alting. Det kan vi jo ikke have.

> Naturligvis. Det bliver dog først om 6-7 måneder.

Uha. SÅ er det nyt. Tillykke med det.

Fra : Martin Edlich

Dato : 02-11-02 19:08

In article <kk65vfdfy8.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Jaja. Hvis du gør det rigtigt.

Forstår din newsreader det da så rigtigt? ¡“§£∞™¶[]≠±'

> Ellers så er du en af de slemme som bruger forkert tegnsætangivelse og
> alting. Det kan vi jo ikke have.

Jeg kan ellers godt lide at være slem.

> Uha. SÃ… er det nyt.

Det er ret nyt. Det er faktisk meget skægt, den ene uge får jeg af vide
at vi skal have tvillinger, den næste uge får jeg arbejde. Jeg tror sgu
jeg køber en lotto-kupon i næste uge.

> Tillykke med det.

Takker.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-11-02 19:11

> Forstår din newsreader det da så rigtigt? ¡“§£∞™¶[]≠±'

Hvor i alverden skulle jeg vide det fra? Hva? Hvad har du fx skrevet
ovenfor?

> Det er ret nyt. Det er faktisk meget skægt, den ene uge får jeg af vide
> at vi skal have tvillinger, den næste uge får jeg arbejde. Jeg tror sgu
> jeg køber en lotto-kupon i næste uge.

Du fik da arbejde allerede i første uge. Du kommer dæleme til at være
grem de første par måneder.

> Takker.

Ascii billeder af cigarer, kransekage og champagne, tak.

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-11-02 19:48

In article <kk1y63depl.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Hvor i alverden skulle jeg vide det fra? Hva? Hvad har du fx skrevet
> ovenfor?

Skiftespor+(1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,+).

> Du fik da arbejde allerede i første uge.

Det har jeg ikke hørt om. Hvor fik jeg arbejde henne der?

> Du kommer dæleme til at være grem de første par måneder.

Hvad betyder "grem"?

> Ascii billeder af cigarer, kransekage og champagne, tak.

De kunstneriske udskejelser må vente til jeg har lidt bedre tid.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Peter Kiil

Dato : 02-11-02 19:42

in article newsspam4-364121.19075102112002@sunsite.dk, Martin Edlich at
newsspam4@mail.edlich.dk wrote on 02/11/02 19:07:

> Det er ret nyt. Det er faktisk meget skægt, den ene uge får jeg af vide
> at vi skal have tvillinger, den næste uge får jeg arbejde. Jeg tror sgu
> jeg køber en lotto-kupon i næste uge.

Tillykke x 2. Hvilken arbejdsplads forbarmede sig over dig?

--
/peter

"When the President does it, that means that it's not illegal."
Richard Nixon.

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-11-02 19:44

In article <B9E9DAF1.28D6D%spam@kiil.net>, Peter Kiil <spam@kiil.net>
wrote:

> Tillykke x 2.

Taxa.

> Hvilken arbejdsplads forbarmede sig over dig?

Københavns kommune. Gode arbejdstider, ikke imponerende løn - nogenlunde
hvad jeg gik efter (især det første, men man skal vel også være lidt
realistisk).

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Storm

Dato : 02-11-02 20:43

> Det er ret nyt. Det er faktisk meget skægt, den ene uge får jeg af vide
> at vi skal have tvillinger, den næste uge får jeg arbejde. Jeg tror sgu
> jeg køber en lotto-kupon i næste uge.

> Takker.

Tillykke, tillykke - jeg tror ingen undrer sig over at du skal ha'
tvillinger

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-11-02 19:42

In article <1fl1g2e.1d7phjod18u7gN%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Storm) wrote:

> Tillykke, tillykke

Takker.

> - jeg tror ingen undrer sig over at du skal ha'
> tvillinger

Uha, den kunne jeg godt tænke mig en begrundelse for.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Storm

Dato : 04-11-02 22:49

> Uha, den kunne jeg godt tænke mig en begrundelse for.

Kvindelig intuition - upassende at svælge i detaljer.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-11-02 23:08

In article <1fl5a3t.2kfpty1ld6d09N%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Storm) wrote:

> Kvindelig intuition - upassende at svælge i detaljer.

Fedt, så får min mandlige stolthed og mit velvoksne ego lov til at styre
mine tanker endnu en gang. Det er faktisk endnu bedre end detaljer

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Storm

Dato : 05-11-02 09:26

> Fedt, så får min mandlige stolthed og mit velvoksne ego lov til at styre
> mine tanker endnu en gang. Det er faktisk endnu bedre end detaljer

Sandt - den får lov at stå uimodsagt.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 02-11-02 10:15

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Det var i gamle dag det var en sol, nu er det et eurotegn.

[Din header] Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Der er ikke et euro-tegn i det det tegnsæt.

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewss@gen-v.net - ICQ: 11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-10-02 00:03

On Tue, 29 Oct 2002 23:04:04 +0100, Martin Edlich wrote
(in message <newsspam4-5F3CE4.23040429102002@sunsite.dk>):

hæ, hæ - øh, grynt, grynt

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-10-02 00:00

On Tue, 29 Oct 2002 22:49:24 +0100, Thorbjoern Ravn Andersen wrote
(in message <kkela8ncez.fsf@mimer.null.dk>):

> Begynder du nu også på det der?

Fy føj!

Fra : Jan Jonasen

Dato : 29-10-02 22:14

In article <kkwuo1knq2.fsf@mimer.null.dk>, Thorbjoern Ravn Andersen
> [...]
> danseskole der gjorde mit bekendskab i tidernes morgen, ved navn.
>
> Det var primært i standarddanse jeg gjorde fejltrin.

For at råde bod på din kujonagtige adfærd på dette område, nævner jeg
hermed min: Silkeborg Danseskole.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 05-11-02 07:41

> 7. Forhøje digerne på vestkysten 3 meter

Er du tosset? - så kan vi jo ikke se a' westerhaw.

Stig

_________________________
Stig Leerbeck
http://www.simplesoft.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-11-02 23:46

In article <1fl4y4k.10wcmlg1yg1oloN@[192.168.0.3]>,
stigleerbeck@dot.mac (Stig Leerbeck) wrote:

> Er du tosset? - så kan vi jo ikke se a' westerhaw.

Hvad er det der er så spændende ved tyskere i regntøj?

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 06-11-02 13:14

> Hvad er det der er så spændende ved tyskere i regntøj?

Det kan nok ikke undgåes at de gule regnfrakker også bestiger digerne-
især hvis de er tre meter høje, så er det jo en turistattraktion!

(Det er alt over 2,30 m herude

_________________________
Stig Leerbeck
http://www.simplesoft.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-11-02 00:02

In article <1fl89wv.1tqgyeq1r3p5kwN@[192.168.0.3]>,
stigleerbeck@dot.mac (Stig Leerbeck) wrote:

> Det kan nok ikke undgåes at de gule regnfrakker også bestiger digerne-
> især hvis de er tre meter høje, så er det jo en turistattraktion!

Så sætter i bare nogen passende bomme op og tjener penge på skidtet.

> (Det er alt over 2,30 m herude

Lastbiler er turistattraktioner?

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 07-11-02 16:32

> Så sætter i bare nogen passende bomme op og tjener penge på skidtet.

> Lastbiler er turistattraktioner?

Jep - men sjovt nok ikke mejetærskere!
_________________________
Stig Leerbeck
http://www.simplesoft.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-11-02 23:07

In article <1fladuy.1qyzcr8gjrf5oN@[192.168.0.3]>,

> Jep - men sjovt nok ikke mejetærskere!

De er skøre de tyskere.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 06-11-02 01:47

Hej Stig

Du skal se, at Mr. Edlich nok er bange for, at bølgerne kommer til at gå
så højt, at de når helt over til ham....\

Stig Leerbeck wrote:

> Er du tosset? - så kan vi jo ikke se a' westerhaw.

mvh. Erik Richard

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-10-02 21:02

On Tue, 29 Oct 2002 8:09:31 +0100, Thorbjoern Ravn Andersen wrote
(in message <kkiszld8lw.fsf@mimer.null.dk>):

> Jeg er pr email blevet beskyldt for at være svinsk og hadefuld her i
> gruppen,

Der stod ikke svensk og madet fuld? (så, nu kommer de gule og blå).

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-10-02 21:26

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> writes:

> Der stod ikke svensk og madet fuld? (så, nu kommer de gule og blå).

Du DYR dig i at blande swnet.diverse ind her! Vi slipper aldrig af
med dem igen, og de sætter nye bundrekorder hver gang.

Bortset fra det er det som regel hyggeligt at lytte til Svensk P3 -
Internetradio er en dejlig ting.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-10-02 00:04

On Tue, 29 Oct 2002 21:25:55 +0100, Thorbjoern Ravn Andersen wrote
(in message <kkela9kn58.fsf@mimer.null.dk>):

> Du DYR dig i at blande swnet.diverse ind her! Vi slipper aldrig af
> med dem igen, og de sætter nye bundrekorder hver gang.

LOL (Leende Orne Letter)

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 29-10-02 23:35

> [...]

>Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
>svale eller om der er andre der synes dét?

For mit vedkommende er det ihvertefald ikke tilfældet.
Det er jo heller ikke nemt at vurdere da du kun står for 156 af de 2300
indlæg jeg har i min cache = 6.8% hvor du bare hjælper og giver gode råd
til forskellige Macfæller, og dette ovenikøbet i en NG. der omhandler Mac.

At det ikke er alle tråde der har alles interesse er klart. Feks. er
undertegnede ikke lige med på al den snak om sudo, root, rf,
terminal(orgier) osv.
men så springer man da bare hurtigt vidre til næst tråd hvor det hele er
blevet afsporet efter at folk har fået svar på det de spurgte om

>[1] Man kan godt være sober selvom emnet driver en anelse.

Se det er efter min mening bla. det, der gør at denne gruppe er vær at
abonnere på, der er også plads til OT indhold uden at der bliver skreget op.

Det jeg har set i andre grupper er ikke tiltalende. Såå.... prøv dog at
holde en nogenlunde ordentlig tone, uden alt for personlige kommentare
om andres viden, evner og kunnen.

--
Mvh.

Henrik Lindskou

Ikke nørd. ikke expert. ikke pro. ikke i stand til at afslutte sine indlæg.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 30-10-02 00:01

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> writes:

> Det jeg har set i andre grupper er ikke tiltalende. Såå.... prøv dog
> at holde en nogenlunde ordentlig tone, uden alt for personlige
> kommentare om andres viden, evner og kunnen.

Bare lige for at vaere helt sikker. Mener du med ovenstaaende hvad
_jeg_ har skrevet i andre grupper, eller blot generelt hvordan tingene
staar til i andre grupper?

(Kunne jo vaere du havde forvildet dig over i muddergruppen - der
plejer der at falde hug af).

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 30-10-02 00:45

> [...]

>staar til i andre grupper?
>
>(Kunne jo vaere du havde forvildet dig over i muddergruppen - der

Jeg hentyder ikke til hvad du eller nogen andre her fra edb.mac har
skrevet i andre grupper.

De få gange jeg har forvildet mig udenfor denne gruppe har enten været
en fejl ( X post ) eller af tvingende nødvendighed, og da jeg er
forholdsvis ny i forbindelse med NG. så kan jeg slet ikke overskue at
skulle følge andre skribenter fra gruppe til gruppe.
Har dog fået lært at Google, men det er nu mest for at kunne finde
tidligere indlæg fra denne gruppe.

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-10-02 00:10

On Tue, 29 Oct 2002 8:09:31 +0100, Thorbjoern Ravn Andersen wrote
(in message <kkiszld8lw.fsf@mimer.null.dk>):

> Man kan godt være sober selvom emnet driver en anelse.

Æddru eskimo skyder sæl på isflage?

Fra : Christian Bech

Dato : 30-10-02 11:00

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> skrev:

> [...]
>
>Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
>svale eller om der er andre der synes dét?

Det synes jeg ikke. Du er faktisk faldet meget af på den. Er det dine
nye naboer, der har givet dig samme skarphed som et får?

--
Christian

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-10-02 15:28

On Wed, 30 Oct 2002 10:59:44 +0100, Christian Bech wrote
(in message <v9bvrucjq4gnc6s6kq5u6o0ppslsnju5nv@4ax.com>):

> Det synes jeg ikke. Du er faktisk faldet meget af på den. Er det dine
> nye naboer, der har givet dig samme skarphed som et får?

Et skarpt får? Er det et slangudtryk for MacAddicts?

Fra : Christian Bech

Dato : 02-11-02 12:14

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> skrev:

>On Wed, 30 Oct 2002 10:59:44 +0100, Christian Bech wrote
>(in message <v9bvrucjq4gnc6s6kq5u6o0ppslsnju5nv@4ax.com>):

>Et skarpt får? Er det et slangudtryk for MacAddicts?

Nej, men jeg har set et billede af Thorbjørn.

Jeg bemærker i øvrigt, at han ikke har svaret. Så han er helt klart
intimideret over at jeg ved, at der er nye rækkehuse i hans nabolag.
--
Christian

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-11-02 10:52

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> Det synes jeg ikke. Du er faktisk faldet meget af på den. Er det dine
> nye naboer, der har givet dig samme skarphed som et får?

Du _behøver_ altså ikke stadig være fornærmet over mine bemærkninger
om jeres institutkaffe...

Var det ikke i september du mente at du havde tid igen? Var det den i
år?

Fra : Christian Bech

Dato : 05-11-02 11:36

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> skrev:

>Du _behøver_ altså ikke stadig være fornærmet over mine bemærkninger
>om jeres institutkaffe...

Jeg er skam ikke fornærmet, men når man har optrænet sig til at
ignorere smagen er det altså ikke rart at blive mindet om den igen.

>Var det ikke i september du mente at du havde tid igen? Var det den i
>år?

Kort svar: Åbenbart ikke.

Langt svar:

4 x Sygt barn-periode
2 x Windowsnedbrud - heraf et fatalt og af en uges varighed
1 x opgradering til Jaguar
1 x tre ugers lungebetændelse
1 x flytning, så jeg ikke skal leve med truslen om at du arbejder i
nabolaget.
1 x ny ansættelse

Men der er altid lunken institutkaffe på kanden. Måske skal vi bare
vente på om jeg bliver fristet af de nye rækkehuse i Sabro? Er der for
langt til at vi kan lave et Airport-netværk?
--
Christian

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 05-11-02 13:17

> Jeg er skam ikke fornærmet, men når man har optrænet sig til at
> ignorere smagen er det altså ikke rart at blive mindet om den igen.

God gammel opskrift: Halvt boenner, halvt vand.

> 4 x Sygt barn-periode
> 2 x Windowsnedbrud - heraf et fatalt og af en uges varighed

Jamen, jamen dog. Og de faldt selvfoelgelig oveni hinanden?

> 1 x opgradering til Jaguar

Maaske derfor Windows crashede saadan. DET ville den ikke have.

> 1 x flytning, så jeg ikke skal leve med truslen om at du arbejder i
> nabolaget.

No problem. Vi er i smult vande pt.

> 1 x ny ansættelse

Jaja, hvis Martin kan, kan du vel ogsaa. Hvem er det saa der nu er
beaeret med din tilstedevaerelse? MacSUpport?

> Men der er altid lunken institutkaffe på kanden. Måske skal vi bare
> vente på om jeg bliver fristet af de nye rækkehuse i Sabro? Er der for
> langt til at vi kan lave et Airport-netværk?

Saa laenge der ikke er tag paa endnu, gaar det nok, men ellers er det
nok lige til oellet. Transmittere paa taget, og saa retningsbestemt?

Hvorfor i alverden vil du bo der? Der er selvfoelgelig gode
busforbindelser til Hinnerup og Viborg, men alligevel?

Fra : Christian Bech

Dato : 05-11-02 13:50

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> skrev:

>God gammel opskrift: Halvt boenner, halvt vand.

Tværtom. Man skal bestemt ikke overdosere vores bønner. Jo færre, jo
bedre.

>Jamen, jamen dog. Og de faldt selvfoelgelig oveni hinanden?

Næ nej, i forlængelse af hinanden, så jeg hele tiden var forhindret i
at lave noget.

>Maaske derfor Windows crashede saadan. DET ville den ikke have.

Det var faktisk urimeligt svært at få lov til at installere OS X oveni
Windows 2000.

>No problem. Vi er i smult vande pt.

Betyder det, at du bliver hjemme i stedet for?

>Jaja, hvis Martin kan, kan du vel ogsaa. Hvem er det saa der nu er
>beaeret med din tilstedevaerelse? MacSUpport?

Samme sted, blot med lidt mere at lave.

> [...]
>
>Hvorfor i alverden vil du bo der? Der er selvfoelgelig gode
>busforbindelser til Hinnerup og Viborg, men alligevel?

Jeg havde hørt så meget godt om naboerne.
--
Christian

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 05-11-02 14:22

> Tværtom. Man skal bestemt ikke overdosere vores bønner. Jo færre, jo
> bedre.

Hver sin smag. Vi forsøger at minimere tissepauserne.

> Betyder det, at du bliver hjemme i stedet for?

Undertiden. Fjernarbejde er en god ting.

> Samme sted, blot med lidt mere at lave.

Kaffen?

> Jeg havde hørt så meget godt om naboerne.

Jamen alle de mange seniorboliger er skam også fulde af flinke, ældre
folk der godt vil overvåge din bolig mens du er på arbejde.

Der var iøvrigt åbent hus i et prøveditto forleden. Der var MANGE
mennesker. Interessen fejler ikke noget - var du der?

Fra : Gunnar Holse

Dato : 02-11-02 10:03

"Thorbjoern Ravn Andersen" <thunderbear@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Inden jeg tager det alvorligt, vil jeg da lige høre om det er en enlig
> svale eller om der er andre der synes dét?

Du er Usenet's ukronede retoriske konge. Og en god mand. Ignorér det.