Skærme
Fijala 3554
Gullig skærm
Fra : Christian A Brandt

Dato : 29-10-02 00:16

Hej

Jeg er har en gammel IBM P70 17" skærm, som er gået hen og blevet gullig med
tiden

Er der nogen, der har en ide om, det er noget permanent, eller om der evt
kan gøres noget ved det?

Venligst Hilsen
-Christian A Brandt

Fra : Kenneth K.

Dato : 30-10-02 12:46

"Christian A Brandt" <209@vjk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tiden
>
> Er der nogen, der har en ide om, det er noget permanent, eller om der evt

Hehe, det har jeg sgu osse (jep P70). Jeg har med held fået det meste af med
nogle plastic cleaner "vådservietter" fra Vidamic. Dog sidder der stadig
mange skjolder som vil tage en krig af få af. Det minder fælt om nikotin,
servietterne bliver ihvertfald gule, men for faen hvor sidder det fast. Det
sjove er at det er en gammel kontorskærm hvor de har rygeforbud...

Er det mig som er ved at pudse en speciel film af som skærmen er født med
eller om det rent faktisk er nikotin, aner jeg ikke. Men jeg kan se det
hjælper på billedet, som bliver fri fra den gullige film.

Christian, ved du om din skærm har stået i røg?

M.v.h
Kenneth