Hvad er kern_invalid kuren?
Fra : Storm

Dato : 28-10-02 23:33

Nu kørte det ellers lige så godt.
Men min Lotus Notes på Jaguar kan ikke li' at sommertiden er slut.

Det er normalt problemer med Notes på Mac og sommertid/vintertid.
Men det er der taget højde for og kun min på OSX dør med en kern_invalig
melding. I OS 9 kører nøjagtigt samme app fint.

Med MacSoup får jeg af og til Kern_ivalid, men kan så bare starte op
igen og så kører det. Det kan jeg ikke her.

Er der anden kur end geninstallation mod følgende fejlmelding?

Command: Notes
PID: 470

Exception: EXC_BAD_ACCESS (0x0001)
Codes: KERN_INVALID_ADDRESS (0x0001) at 0x04ef9db0

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Mikael Kern

Dato : 29-10-02 00:33

Storm wrote:
> dør med en kern_invalig
> melding.
> får jeg af og til Kern_ivalid

Nej nu må denne personhetz stoppe!
- eller jeg slår Quoted Printable til!

mvh Mikael Kern

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 29-10-02 02:00

Mikael Kern wrote:

>Nej nu må denne personhetz stoppe!
>- eller jeg slår Quoted Printable til!
>
>mvh Mikael Kern

Ja her holder jeg med Kern. Det er da uhyrlig hvad i kan finde på at
skriv om hinanden.
Man skulle tro at det var robinson eller lignende, sådan som i sviner
hinanden til.

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Storm

Dato : 29-10-02 09:48

Henrik Lindskou <sydjyderFjern@worldonline.dk> wrote:

> Ja her holder jeg med Kern. Det er da uhyrlig hvad i kan finde på at
> skriv om hinanden.

Hallo - efternavnet forpligter. Jeg får f.eks. bare at vide at jeg skal
tage at lægge mig, og det hjælper altid!

Hvad er rådet til Michael?

> Man skulle tro at det var robinson eller lignende, sådan som i sviner
> hinanden til.

Nu ikke sart - bare vi holder gylle, galle, negleklipning og lignende
gøremål bag lukkede døre på toilettet hvor de hører til

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Mikael Kern

Dato : 29-10-02 11:22

> lukkede døre på toilettet

Har I døre på toilettet? Hvordan ved I så, om der er optaget...?

mvh Mikael Kern

--
Arbejde søges - gerne noget med video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : Storm

Dato : 29-10-02 11:55

Mikael Kern <"=?iso-8859-1?Q?=F8vspampost?="@kern.dk> wrote:

> Har I døre på toilettet? Hvordan ved I så, om der er optaget...?

Ja, jeg kender typen der ikke lukker døren.

Det er måskje en:

KERN_INVALID

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-10-02 13:02

On Tue, 29 Oct 2002 11:55:10 +0100, Storm wrote
(in message <1fktd01.uxg9hv147m93qN%Ninzen@ofir.dk>):

Jamen, hvad er _kuren_?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-10-02 10:40

On Tue, 29 Oct 2002 0:33:20 +0100, Mikael Kern wrote
(in message <3DBDC93F.BE03E436@kern.dk>):

Du kan nøjes med en enkelt elipse...