Jackass The Movie
Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 28-10-02 21:03

Jeg var i den lokale bif her i Houston og se Jackass - The Movie
iaftes.

Er du fan af MTV-produktionerne, kan du ROLIGT se frem til denne
perle. Det er i bund og grund mere af det samme - bare mere
smertefuldt, mere ulækkert og MEGET sjovere. Dette er uden
sammenligning den sjoveste film jeg nogensinde har set - overhovedet.

Filmen har ikke nogen handling (så dette kan vel næppe være en
spoiler) men er "bare" skits ligesom på MTV.

Jeg vil ikke gå i detaljer med hvad der rent faktisk sker, men alt
hvad man kan forvente af Jackass-fyrene bliver serveret på
modbydeligste vis

Ja ja - jeg ved godt at mange ikke anser dette for at være
underholdning, og Jackass kvalificerer sig heller ikke ligefrem som
værende filmkunst - men på den anden side er det DÆL'ME sjovt i de 80
minutter filmen varer. Jeg havde stadig ondt i maven af latter og
kvalme et par timer efter filmen. Det har jeg ikke prøvet med nogen
anden film.

Se den, og se til at du gør det i biffen... der er nu noget over et
par hundrede mennesker der skriger af grin eller skriger AAAADDDDD!!!
samtidig.

Keld Landin-Petersen, Houston, TX.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 28-10-02 23:10

Keld Landin-Petersen skrev:

> Se den, og se til at du gør det i biffen... der er nu noget over et
> par hundrede mennesker der skriger af grin eller skriger AAAADDDDD!!!
> samtidig.

Jeg glæder mig også ustyrligt til at se den, men tror I, reaktionen er
den samme i Danmark? Jeg har indtryk af, at amerikanerne er mere
frimodige med hensyn til at give udtryk for deres følelser i biografen.
Jeg er derfor bange for, at der bare vil blive småfniset lidt herhjemme?

--
Mvh. Peter
"Rumours of my assimilation have been greatly exagerrated."

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 29-10-02 14:15

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in message news:<apkck1$5v$1@sunsite.dk>...

> [...]
> frimodige med hensyn til at give udtryk for deres følelser i biografen.
> Jeg er derfor bange for, at der bare vil blive småfniset lidt herhjemme?

Tro mig, denne film er ikke for sarte sjæle. Selv inkarnerede
Jackass-fans vil have lidt maveproblemer efter denne... du KAN ikke
holde dig til småfnis...

Fra : T. Liljeberg

Dato : 29-10-02 05:03

On 28 Oct 2002 12:03:25 -0800, landin-petersen@msn.com (Keld
Landin-Petersen) wrote:

>Ja ja - jeg ved godt at mange ikke anser dette for at være
>underholdning, og Jackass kvalificerer sig heller ikke ligefrem som
>værende filmkunst

Hvis romerne havde haft film ville historikerne idag have snakket om
"Jackass"-type film, der indvarslede romerrigets dekadence, forfald og
endelige undergang.

Det vil ikke overraske mig, hvis jeg snart ser de fire ryttere og en
sø af ild....

Tom

--
Playing strip poker with an exhibitionist
somehow takes the challenge out of it.

Fra : Per Kristensen

Dato : 29-10-02 09:52

> Se den, og se til at du gør det i biffen... der er nu noget over et
> par hundrede mennesker der skriger af grin eller skriger AAAADDDDD!!!
> samtidig.
>
> Keld Landin-Petersen, Houston, TX.

Jeg håber sgu den kommer i den lokale bio!