Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Se ugens foto uge 44
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 28-10-02 20:05

Fra : Pico

Dato : 29-10-02 22:14

Hans Chr. Sørensen wrote:
> http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp

Af en eller anden grund kan jeg godt lide dit billed selvom
den grønne farve ikke rigtig harmonere med himlen, det er
vel snare det kontrastagtige der støder mig og får det til
på en eller anden måde at virke "uægte".
Den lille røde bilklat, er det en du har lagt på bagefter ?
Pico

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 30-10-02 23:31

Hej Pico.

Tak for din kommentar.
Jeg kan ikke forstå du mener det virker uægte, for det er ægte nok.
M.h.t. den røde bil, så er den skam god nok, og jeg måtte vente længe på
den. Der kom sorte, grønne og flere andre farver, men den skulle være rød
for at give den rigtige efftekt i billedet, og så er der jo kun et at gøre,
at vente.

Tak for din interesse
hilsen Hans