MS Windows
briani 27239
3 ekstra diskdrev.Hvordan får jeg dem fjer~
Fra : kim

Dato : 28-10-02 19:12

Efter jeg har brugt Daemon Tools, har jeg åbenbart fået 3 ekstra diskdrev.
Hvordan får jeg dem fjernet igen ?

Det drejer sig om I , J og K drevet.
ellers har jeg:
C.\
D.\
E:\
F:\
G:\ er CD-Rom drev
H:\ er min Brænder.

Jeg har prøvet forskellige ting, med råd jeg har fået
hvor jeg bl.a. har slettet nogle tråde i
Datareg.basen: Local Machine\System\CurrentControlSet\Services\Class - og så CDROM.
genstartet, men det har ikke hjulpet

Jeg kører med Win 98 og har 2 Harddiske Seagate Barracuda IV 40 Gb 7200 rpm

Mvh Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-02 19:53

"kim" <kim@hotmail.com> skrev :

>Efter jeg har brugt Daemon Tools, har jeg åbenbart fået 3 ekstra diskdrev.
>Hvordan får jeg dem fjernet igen ?

Og du har nu afinstalleret Daemon Tolls, for det er jo den der
har lavet de ekstar viruelle cd-drev (det er faktisk meningen med
den).

Fortæl lige hvilken Windows, det drejer sig om.

Fra : kim

Dato : 28-10-02 20:04

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3r1rru8m23agj2tbsitiu85ses4i6cs36u@dtext2.news.tele.dk...
> "kim" <kim@hotmail.com> skrev :
> Fortæl lige hvilken Windows, det drejer sig om.

Win 98 som jeg også havde skrevet :)

Mvh Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-02 23:21

"kim" <kim@hotmail.com> skrev :

>Win 98 som jeg også havde skrevet :)

Sorry , fik ikke læst den sidste linje.

Går ud fra, at du har afinstalleret Daemon Tools.

Prøv at højreklikke på Denne Computer => Egenskaber =>
Enhedshåndtering og se om du ikke kan fjerne dem der.

Fra : kim

Dato : 29-10-02 09:44

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:vvdrruc2fsdj5vmmrr77qof4ed0oogpqu2@dtext2.news.tele.dk...
> "kim" <kim@hotmail.com> skrev :
> Prøv at højreklikke på Denne Computer => Egenskaber =>
> Enhedshåndtering og se om du ikke kan fjerne dem der.

Problemet er hermed løst.
Jeg afinstallerede alle de programmer som jeg umiddelbart
kunne undvære, incl. Daemon m.m.
Genstartede, scandisk, ind i Enhedshåndtering, genstart,
regclean og fjerne gamle tråde i fra regedit,
scandisk, osv osv nu kører det igen :)
Tak for hjælpen.
Mvh Kim

Fra : Jannich

Dato : 28-10-02 21:31

Hej

Højreklik på Deamon Tool-ikonet i programlinien ->Virtual cd/dvd-rom->Set
number of devices->Disable

Dette skulle gerne fjerne de ekstra drev det har lavet.

mvh
Jannich