computer fryser i Hitman 2 med flere
Fra : Kaj Jensen

Dato : 28-10-02 18:52

Hej.

Jeg har fået ny computer:

AMD 1800+
256 MB DDR RAM
GF 3 TI 200.

Den kører fin - MEN når jeg spiller Hitmann 2 eller Medal of Honner kører
det fint i de første 2 minutter og så "hakker" spillene voldsomt.
Dette sker ikke i fx Delta force 2.

Er det et spørgsmål indstilling?

Venlig hilsen
Kaj

Fra : Kurt Lund

Dato : 28-10-02 23:31

"Kaj Jensen" <kkjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den kører fin - MEN når jeg spiller Hitmann 2 eller Medal of Honner kører
> det fint i de første 2 minutter og så "hakker" spillene voldsomt.

Kurt

Fra : Michael Petersen

Dato : 29-10-02 09:30

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i news:apkdqg$4lu$1@sunsite.dk:

> "Kaj Jensen" <kkjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Kurt

Det vil da nok være rart med 512 MB men jeg tror ikke det vil løse hans
problem. 256 mb ram børe være nok til at kunne spille disse spil uden de
crasher.
Du bør selvfølgelig sørge for at du har de seneste drivere (ikke dem fra
cd'en) til lydkort/grafikkort/chipset Desuden kan det være du har et program
som sluger meget ram kørende i baggrunden. F,eks antivirus programmer kan
være meget slemme til at sluge ram. Desuden bør man lukke alle aktive
småskrammel man har kørende såsom samurize, Activ desktop calender, DU meter
og hvad man nu har liggende af sådan noget snallerværk.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Henrik

Dato : 31-10-02 17:46

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Kaj Jensen" <kkjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse

Det kører fint på min AMD 1400 med 256 mb DDR ram og GF2 pro. Så det er i
hvert fald ikke fordi, han har for lidt ram.

Henrik