Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opgradering af FloppyDisk-adapter til XP
Fra : ks9000

Dato : 28-10-02 17:41

Jeg har et Olympus digi-kamera med SmartMedia kort.

Efter at jeg har fået installeret Windows XP på min PC, har det ikke
været muligt at læse disse kort ved hjælp af en FloppyDisk-adapter.
'Den' vil ikke kendes ved FloppyDisken i A-drevet.

De programdisketter jeg har til Camedia FloppyDisk-adapteren, 'dækker'
ikke Win-XP, men kun op til Win 2000.

Jeg kan ikke finde en hjemmeside, hvorfra jeg kan hente en XP-version.

Kan nogen anvise mig et sted, hvor dette kan lade sig gøre?

//Knud

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars [8210]

Dato : 28-10-02 18:03

"ks9000" <ks9000.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kan ikke finde en hjemmeside, hvorfra jeg kan hente en XP-version.
>
> Kan nogen anvise mig et sted, hvor dette kan lade sig gøre?

Jamen nu har jeg set og hørt rigtig mange (også her i NG'en ) der har
problemer med Windows XP...og diverse hardware......

Jeg tror kun der er eet at gøre - at gå "tilbage" til Windows 2000 Pro - der
er ikke alle de hardware problemer. XP er blot farvelade ...

Mvh

Lars

Fra : fln

Dato : 28-10-02 22:12