MS Windows
briani 27239
install af winxp
Fra : geem

Dato : 28-10-02 17:11

Hej gruppe.
Jeg har fået installeret winxp på min pc,der var en der
hjalp,han havde et program med på en diskette,der gjorde
at windows kørte hurtigere ind på pc'en.Jeg tror det blev
kaldt smartdrive,jeg kan ikke finde noget om det via google,
er der en der kan give et link, så jeg har det til engang hvor
jeg selv vil prøve at indstallere.
Med venlig hilsen. Gert.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 28-10-02 18:51

"geem" <geem@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kaldt smartdrive,jeg kan ikke finde noget om det via google,
> er der en der kan give et link, så jeg har det til engang hvor

http://dos.li5.org/

prøv at hent en Win98se bootdisk
og kør filen, så indholdet blever smidt
over på en diskette, så vidt jeg husker