MS Windows
briani 27239
Simpel DOS kommando
Fra : Ukendt

Dato : 28-10-02 16:55

Hej.

Hvordan er kommandoen nu for at slette en tom mappe i dos?

mvh
Lars

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 28-10-02 17:04

Lars Jensen wrote:
> Hej.
>
> Hvordan er kommandoen nu for at slette en tom mappe i dos?

rd

venlig hilsen
Peter Hindsgaul

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 28-10-02 17:04

On Mon, 28 Oct 2002 16:55:28 +0100, "Lars Jensen" <spørgeftermail>
wrote:

>Hej.
>
>Hvordan er kommandoen nu for at slette en tom mappe i dos?

Er det ikke "rd mappenavn" - hvis jeg husker rigtigt

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Klitgaard

Dato : 28-10-02 17:05

"Lars Jensen" <spørgeftermail> skrev i en meddelelse

> Hvordan er kommandoen nu for at slette en tom mappe i dos?

rmdir *filnavn*

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-10-02 19:49

"Klitgaard" <mrsmooth@FJERNDETTEprivat.dk> wrote in message
> rmdir *filnavn*

rd, ikke rmdir

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-10-02 21:16

Jesper G. Poulsen wrote:

> rd, ikke rmdir

Det er jo ikke alle, der er dovne. "rmdir" virker også.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Klitgaard

Dato : 28-10-02 22:40

"Kim Ludvigsen" <ludvig@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo ikke alle, der er dovne. "rmdir" virker også.

Jeps

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-10-02 08:40

"Kim Ludvigsen" <ludvig@mail.dk> wrote in message
> Det er jo ikke alle, der er dovne. "rmdir" virker også.

rd er lettere at huske, for det er det modsatte af md, der jo opretter et
dir.

Fra : Claus Mejndahl Jense~

Dato : 28-10-02 17:52

Hej

Simpelhen RD

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-02 17:53

"Claus Mejndahl Jensen" <mejndahl@post6.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Simpelhen RD

Hej Claus. Quoter lige dig, ingen grund til at skrive tak til hver enkel
person;

Tak skal i have.

Mvh
Lars

Fra : Per, Odense

Dato : 29-10-02 15:59

I news:3dbd5ddf$0$5499$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk , skrev Lars
Jensen <spørgeftermail> , bl.a. :
> Hej.
>
> Hvordan er kommandoen nu for at slette en tom mappe i dos?

Oversigt over komandoer:
http://www.easydos.com/dosindex.html

--
Per, Odense