Deling af internet via serieltkabel
Fra : Zalza

Dato : 27-02-01 19:05

Hej-daw !

Vi har en PC der er tilsluttet internet via et cabelmodem dvs. vi har 1
netværkskort i den... så DET kan lade sig gøre...

Nåh... så har vi en anden PC uden netværkskort... men med serieltkabel på
com porten...

Kan man dele internetforbindelsen på den første pc... så den anden kan komme
på nettet via serieltkablet...

....er godt klar over det ville være noget nemmere ved at sætte en
netværkskort mere i den ene og så et i den anden.... men når jeg nu engang
HAR det serielkabel... såå....

Nogen forslag folkens ???

/Zalza

Fra : Systemx

Dato : 27-02-01 19:10

Ja da ... du kan få et af mine netkort hvis du sender portogebyr til mig
plus en kasse tuborg, så skulle den være i vinkel : )

Zalza <no.spam@to.me> skrev i en
nyhedsmeddelelse:W%Rm6.2289$Fn5.100632@news010.worldonline.dk...

Fra : James Rune Hansen

Dato : 27-02-01 20:51

"Systemx" <mnemonic@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Ja da ... du kan få et af mine netkort hvis du sender portogebyr til mig
> plus en kasse tuborg, så skulle den være i vinkel : )

> [...]

Jeg ved godt at dette ikke er det rette sted..

Men for 200kr. kan du købe et helt nyt DFE-538 WOL (D-link) af mig.. Alle de
nyeste drivere er med på en CD samt lidt værktøjer (Freeware) til netværk..
Prisen er incl. porto.

James

Fra : Søren Emig

Dato : 27-02-01 20:50

"James Rune Hansen" <james.hansen@get2net.dk> wrote in message

> [...]
de
> nyeste drivere er med på en CD samt lidt værktøjer (Freeware) til

Buuuu