Kender du en genvej i XP til "LOG AF"
Fra : Klostervej

Dato : 28-10-02 16:29

Jeg søger en genvej til LOG AF i Windows XP - Kan du hjælpe?

Hilsen Dorthe

Fra : Leo Heuser

Dato : 28-10-02 23:13

Dorthe

Windows tasten efterfulgt af L L

Leo Heuser

Fra : Klostervej

Dato : 29-10-02 07:47

> Dorthe
>
> Windows tasten efterfulgt af L L

Tak for svaret, jeg kan bare ikke få det til at virke.
Jeg kendte godt Win+L, men den får mig kun ud på Brugersiden (den med vores
4 brugere på, man kan vælge imellem.) Win+L+L = ingen reaktion.
Det er sikkert bare en detalje.
Win + L = logger mig ikke af - det er kun = Skift bruger
Hilsen Dorthe

Fra : Leo Heuser

Dato : 29-10-02 08:22

Jeg skriver *efterfulgt af*, ikke *samtidig med*.
Windows-tasten åbner Startmenuen, derfra kan logges af ved at taste L,
hvorefter du kommer til en dialogboks, hvor du igen taster L.

Fra : Klostervej

Dato : 31-10-02 16:18

"Leo Heuser" <leo.heuser@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skriver *efterfulgt af*, ikke *samtidig med*.
> Windows-tasten åbner Startmenuen, derfra kan logges af ved at taste L,
> hvorefter du kommer til en dialogboks, hvor du igen taster L.

1000 tak - det prøver jeg lige.
Dorthe

Fra : Leo Heuser

Dato : 03-11-02 10:57