MS Windows
briani 27239
stifinder
Fra : Klaus

Dato : 28-10-02 16:18

Hvad er det nu man skal skrive i destination for at få stifinder til at åbne
i "denne computer"?

mvh Klaus

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-10-02 19:32

"Klaus" <klaus@danbonet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det nu man skal skrive i destination for at få stifinder til at
åbne
> i "denne computer"?
>
> mvh Klaus

/n, /e,

Kurt

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 29-10-02 01:18

Klaus skrev i meddelelsen ...
>Hvad er det nu man skal skrive i destination for at få stifinder til at
åbne
>i "denne computer"?

I genvejen til stifinderen under egenskaber under Sti efter explorer.exe
skriver du /n, /e, skråstreg n komma mellemrum skråstreg e komma

mvh
Henning

Fra : Christopher Tracy

Dato : 29-10-02 17:10

Hej

> I genvejen til stifinderen under egenskaber under Sti efter explorer.exe
> skriver du /n, /e, skråstreg n komma mellemrum skråstreg e komma

Jeg har også lige prøvet det og det virker godt nok på den stifinder der
ligger i "Start" > "Programmer" > "Tilbehør", men hvordan ændre man det i
den stifinder der ligger på start, altså når man højreklikker på start, for
når man så vil højreklikke på stifinder, så åbner den bare istedet :-/

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 30-10-02 01:35

Christopher Tracy wrote:
> [...]
> man det i den stifinder der ligger på start, altså når man
> højreklikker på start, for når man så vil højreklikke på stifinder,

Uha. Den har været oppe at vende før. Kan ikke huske om der er en
løsning. Jeg kan se du bruger Internet Explore 6 så jeg vil foreslå dig
at slæbe et ikon til stifinderen ned i quick launce ved siden af
startknappen.

mvh
Henning

Fra : Richard Thune

Dato : 30-10-02 16:02

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hvis du højreklikker på startknappen fortæller du at du vil ind i
startmenuen.
Hvis du højreklikker på denne computer-->denne computer.
Hvis du højreklikker på c: --> c:\
Osv.
(Det er underforstået at du vælger stifinder.)
Egentlig meget smart ikke?
Richard Thune