Skærme
Fijala 3554
Er skærmen monstro ved at stå af ?
Fra : Per.K

Dato : 28-10-02 16:13

Jeg oplever hyppigere at skærmen pludselig går i sort i 1 sek tid og hører
et lille "klik" fra den og så er billedet tilbage igen.
For at få den til at holde op er jeg nød til at slukke og tænde for skærmen
en 2-3 gange.
Det er en 6 år gammel 17" KFC skærm.
Den er vel ikke ved at stå af når den gør det ?

Venligst Per

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-10-02 21:28

"Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com> wrote in message

> Det er en 6 år gammel 17" KFC skærm.
> Den er vel ikke ved at stå af når den gør det ?

Hehe, det skal du være glad for... Det begyndte min Samsung på allerede
efter et år... Herefter fik jeg en ny,, og netop et år efter igen, begyndte
den på det igen... Og ja det er et tegn på at skærmen er ved at stå af

Fra : Per.K

Dato : 30-10-02 18:08

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
begyndte
> den på det igen... Og ja det er et tegn på at skærmen er ved at stå af

DAMN, nå men så må man jo ud og kigge efter en ny.
Men så kan man jo prøve med en af de dersens plasma skærme der ikke fylder
så forfærdeligt meget.

Venligst Per