MS Windows
briani 27239
Java Virtual Mashine - uden Sp1 i XP??
Fra : WR

Dato : 28-10-02 14:30

Kan man hente og installere Java Virtual mashine uden af installere XP sp1??

-WR

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 28-10-02 14:42

"WR" <wr@vip.cybercity.dk> posting:

http://java.sun.com/getjava/download.html ?

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-10-02 14:43

On Mon, 28 Oct 2002 14:29:34 +0100, "WR" <wr@vip.cybercity.dk> wrote:

>Kan man hente og installere Java Virtual mashine uden af installere XP sp1??

Har du prøvet Google??
http://www.krm.com/ms/msjavx86.exe

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-10-02 14:43

On Mon, 28 Oct 2002 14:29:34 +0100, "WR" <wr@vip.cybercity.dk> wrote:

>Kan man hente og installere Java Virtual mashine uden af installere XP sp1??

http://www.softwarepatch.com/windows/javavm.html

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Klitgaard

Dato : 28-10-02 15:14

"WR" <wr@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man hente og installere Java Virtual mashine uden af installere XP
sp1??

Ha, jeg har da bare et helt 4. link :)

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Klitgaard

Dato : 28-10-02 15:14

http://www.tweakup.dk/HTML/download/diverse.htm