T65 opdatering af software
Fra : Munk

Dato : 28-10-02 14:24

Hvordan kan jeg få opdateret min software i min ericsson T65 telefon?
Min nuværende software version er R4A007.

.... Jeg er nemlig vildt utilfreds med hastigheden, når jeg skriver sms. Så
jeg tænke en ny version af softwaren måske kunne være hurtigere. Jeg skulle
aldrig have købt en Ericsson

-Jesper Munk

Fra : Søren Blom

Dato : 28-10-02 17:33

"Munk" <munk@danbonet.dk> skrev i
> Hvordan kan jeg få opdateret min software i min ericsson T65 telefon?

Det kan du hos http://www.teleservice.com/page.php?page=6975&menu=366 og det
endda gratis så længe der er garanti på telefonen.

> Jeg skulle aldrig have købt en Ericsson

Men er du så utilfreds med den, så vil jeg da gerne købe den.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Peter Siegumfeldt

Dato : 28-10-02 21:06

Jeg har haft skrevet til Ericsson og de har fortalt mig at der ikke er
kommet en ny software update endnu, for jeg venter også lidt på en update.
Så der er nok ikke meget ved at kontakte teleservice. Desuden er jeg i tvivl
om en sofware update kan forøge hastigheden af telefonen specielt meget, men
det er der måske nogen andre der kan svare på ?
Jeg er også interreseret i om der er nogen der ved hvor man kan holde øje
med hvornår der kommer en software update ?

/Peter

Fra : Søren Blom

Dato : 28-10-02 22:09

"Peter Siegumfeldt" <peter296@pop.k-net.dk> skrev
> Jeg har haft skrevet til Ericsson og de har fortalt mig at der ikke er
> kommet en ny software update endnu, for jeg venter også lidt på en update.

For en 3 uger siden fik jeg opdateret softwaren i min T65, det gjorde sms
beskeder noget hurtigere. Lige hvilken software version jeg har i telefonen
ved jeg ikke, aner ikke hvordan jeg får kaldt nummeret frem, kan du forklare
mig det, så skal jeg kikke efter hvilken version min telefon har.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Peter Siegumfeldt

Dato : 29-10-02 00:04

Det kan du se har hvordan man gør:
http://www.ericssonmobilephoneclub.com/ericsson_secrets.html

Det kunne være interessant nok at vide din software version.

Fra : Søren Blom

Dato : 29-10-02 02:31

"Peter Siegumfeldt" <peter296@pop.k-net.dk> skrev
> Det kan du se har hvordan man gør:
> http://www.ericssonmobilephoneclub.com/ericsson_secrets.html

Kald mig bare dum, men jeg får intet brugebart ud af den opskrift der er på
http://www.ericssonmobilephoneclub.com/ericsson_secrets.html forklar mig så
enkelt så muligt hvad jeg skal for at kunne se version nummeret i min
telefon.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Wormie

Dato : 29-10-02 07:44

> [...]

> http://www.ericssonmobilephoneclub.com/ericsson_secrets.html forklar mig

> enkelt så muligt hvad jeg skal for at kunne se version nummeret i min
Tryk > * < < * < * på tlf.

Dvs- højre - stjerne - venstre - venstre - stjerne - venstre - stjerne

I den menu der kommer frem vælger du 1serviceinfo og 1SW-oplysninger øverst
står din software version min er R5A010

mvh

David

Fra : Per F Andersen

Dato : 29-10-02 10:35

Og hvordan er det så lige man skriver < og > ???

Skal man skrive det i et SMSvindue eller what???

Fra : Peter Rongsted

Dato : 29-10-02 10:12

"Per F Andersen" <perfa@tisctali.dk> wrote:

>Og hvordan er det så lige man skriver < og > ???

Hvis du ser på tasterne, kan du (måske) se en højre og en venstre pil.

>Skal man skrive det i et SMSvindue eller what???

Du skal være i standby skærmen.

Peter

Fra : Hother Lukasiewicz

Dato : 30-10-02 02:45

og få dem som ikke gider at forsøge sig frem eller er mindre teknisk begavet
menes der med < og > pil tasterne som man bruger til at styre rundt i
menuen!!

Fra : Per F Andersen

Dato : 30-10-02 12:34

"Hother Lukasiewicz" <hother@mail.dk> skrev i en meddelelse
> og få dem som ikke gider at forsøge sig frem eller er mindre teknisk
begavet
> menes der med < og > pil tasterne som man bruger til at styre rundt i
> menuen!!

Tak for dine venlige og hjælpsomme ord.

Fra : L.M.L

Dato : 29-10-02 00:29

Min telefon er også sløøøv til sms....
Den kører version R3A010

lovegreen AT it DOT dk

Fra : Nuggi

Dato : 29-10-02 06:54

Den nyeste hedder R5A010

Nuggi

Fra : Søren Blom

Dato : 29-10-02 13:31

"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> skrev i
> Den nyeste hedder R5A010

Så lykkedes det, min software version hedder R5A010 og det hjælp gevaldigt
på SMS hastigheden da jeg fik lagt den ind.

Så licensen må være at det vil hjælpe at få opgraderet sin telefon til
nyeste software.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Per F Andersen

Dato : 29-10-02 14:01

> Så licensen må være at det vil hjælpe at få opgraderet sin telefon til

Hmm, ved du hvad man betaler i DR2essens? ;)

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 29-10-02 15:07

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i melding news:aplv2l$rnn$1@sunsite.dk...
> [...]
> på SMS hastigheden da jeg fik lagt den ind.
>
> Så licensen må være at det vil hjælpe at få opgraderet sin telefon til

Det kan nok hjelpe, ja!

Jeg kjøpte nemlig en T65 da den var helt ny på markedet, og syntes den hadde
langsomme menyer. Det er ca et år siden,og telefonen ble solgt at par
måneder setterpå.

Nå har jeg kjøpt T65 igjen! Softwareversjonen er R5A010, og jeg merket med
en gang at menyene var merkbart hurtigere, også på SMS. Gledelig
overraskelse!

T65 mangler dessverre IrDA. Mangler også polyfoniske ringetoner,
fargeskjerm, java og bluetooth, men de tingene kan jeg klare meg uten, it
fra mine behov.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Jacob Laugesen

Dato : 30-10-02 16:15

> Så lykkedes det, min software version hedder R5A010 og det hjælp gevaldigt
> på SMS hastigheden da jeg fik lagt den ind.

Hvor langsom var den og hvad var det den varlangsom til. Min er en R5A010 og
den er meget langsom til at
få bogstaverne op på skærmen sammenlignet med en nokia 3XXX

Er der nogle der ved hvad det andet i den menu betyder?

R5A010
prgCXC1122212
R5A010
prgCXC1122043_PK
_TAE
CDA102045/1
R1A

Fra : L.M.L

Dato : 30-10-02 22:27

> Hvor langsom var den og hvad var det den varlangsom til. Min er en R5A010
og
> den er meget langsom til at
> få bogstaverne op på skærmen sammenlignet med en nokia 3XXX

Jeg har lige været forbi en Sonofon forretning i dag, for at spørge om de
kunne
opdatere min fon...
Det kan de sagtens, og den nyeste version hedder R5A.005
(iflg. den venlige ekspedient)
Jeg ved dog ikke om han har hørt galt, for der står andetsteds at den nyeste
version hedder R5A.010

Min bliver meget langsom når jeg skriver længere SMS'er.. Så længe det er
korte beskeder jeg holder mig til, så er hastigheden nææsten til at leve
med.
Men klart langsommere end diverse Nokia telefoner..

mvh
Lars

Fra : Munk

Dato : 31-10-02 11:28

> [...]
> med.
> Men klart langsommere end diverse Nokia telefoner..

Jeg kan slet ikke forstå Ericsson kan lave sådan noget elendigt software.
Det skal være sådan at når man trykker på en tast, så reagerer den med det
samme. Det gør en nokia, men en ericsson reagerer ikke engang med det samme
i en menu, og under sms er den helt galt.
Ericsson tag jer dog sammen!!!

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-11-02 21:33

"Munk" <munk@danbonet.dk> skrev i melding

> [...]
samme
> i en menu, og under sms er den helt galt.

Man kjøper kanskje ikke mobil på grunn av menyhastighet alene, men det er
helt på det rene at Nokias menyer er meget hurtige.

Likevel skal man være klar over at hurtighet også kan vurderes ut fra måten
man bruker dem på. Hos Ericsson ser man i forkant av de fleste menyvalg et
tall, man kan taste i stedet for å bla. Hos Nokia er man mer prisgitt å lære
seg de tall, man skal inntaste.

I tillegg har både Ericsson og Siemens hurtigmenyer, som kan tilpasses. Det
kan man glemme på Nokia.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 02-11-02 23:01

"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> wrote:

>Den nyeste hedder R5A010

Min bror fik opdateret sin lørdag eftermiddag. Efter opdateringen havde
R6A006 installeret, så der er lige kommet en ny version.

Peter

Fra : Søren Hindsholm

Dato : 03-11-02 09:39

Hvordan får man sin T65 opgraderet?

/Søren Hindsholm

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 03-11-02 10:50

"Søren Hindsholm" <s@hindsholmREMOVEXXX.dk> wrote in message
> Hvordan får man sin T65 opgraderet?

Så længe der er garanti på tlf. kan du få det gjort gratis hos et værksted.
Søg http://groups.google.com efter en liste over EMTS og BlueTel afdelinger.
Husk at medbringe garantibeviset.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock og reparation af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.