At være social i The Sims ?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-10-02 14:19

Jeg sidder og roder lidt rundt i The Sims og så sker det jo en gang i
mellem at jeg ringer til nogen og får at vide de har for travlt men
hvorfor kigger jeg dog ikke forbi dem?
Men hvordan i hede hule <beep> accepterer man egentlig sådan en
invitation og rent faktisk forlader sit eget hus?

Og kan det passe at to sims ikke kan forloves hvis de bor sammen?
Jeg har to Sims der 'adore'r hinanden med relationships på 100 men synes
ikke lige Propose muligheden er nogle steder :-/

Fra : Simon Kamber

Dato : 28-10-02 16:36

On Mon, 28 Oct 2002 14:18:54 +0100, Robert Eriksen <roe@adr.dk> wrote:

> [...]
>Men hvordan i hede hule <beep> accepterer man egentlig sådan en
>invitation og rent faktisk forlader sit eget hus?
Tror ikke man kan.

>Og kan det passe at to sims ikke kan forloves hvis de bor sammen?
>Jeg har to Sims der 'adore'r hinanden med relationships på 100 men synes
>ikke lige Propose muligheden er nogle steder :-/
Tror allerede de er gift, har dog aldrig fået det til at lykkes med
fremmede så jeg ved ikke hvad der så står.

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 28-10-02 23:09

Robert Eriksen skrev

> Men hvordan i hede hule <beep> accepterer man egentlig sådan en
> invitation og rent faktisk forlader sit eget hus?

Det kan man ikke - man kan kun invitere folk over til sig.

> Og kan det passe at to sims ikke kan forloves hvis de bor sammen?
> Jeg har to Sims der 'adore'r hinanden med relationships på 100 men synes

Hvis de allerede bor sammen, er muligheden der ikke. Så regnes de allerede
for gift, hvis de er forelskede.

Venlig hilsen Kristin.

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 03-11-02 17:16

> [...]
> Jeg har to Sims der 'adore'r hinanden med relationships på 100 men synes
> ikke lige Propose muligheden er nogle steder :-/

Det ved jeg!.... tror jeg.

Det med propposen. de skal kunne kysse heftigt. Og ikke kun en gang om
dagen, men flere gange om dagen. Der skal også være rent i dit hus, ellers
synes personen at du er ulækker. Du skal også have det godt, du skal være
meget frisk før personen vil.