MS Windows
briani 27239
Windows Commander
Fra : Stiig L Hougesen

Dato : 28-10-02 14:13

Hej alle

Der findes så vidt jeg ved noget i winxp der hedder windows commander som
vist skulle kunne gøre det samme som et FTP-program. Hedder det noget andet
i den danske version - hvor finder jeg den ?

Stiig L Hougesen
---------------------------
stiig@hougesen.com
Besøg mig på www.hougesen.com

Fra : Madsen

Dato : 28-10-02 14:19

Stiig L Hougesen skrev:

> [...]
> commander som vist skulle kunne gøre det samme som et FTP-program.
> Hedder det noget andet i den danske version - hvor finder jeg den

Windows Commander følger ikke med til WinXP som standard, men kan
installeres på den. <http://www.ghisler.com/>

Madsen.

Fra : Tommy

Dato : 28-10-02 14:49

On Mon, 28 Oct 2002 14:13:03 +0100, "Stiig L Hougesen"
<stiig@hougesen.com> wrote:

> [...]
>vist skulle kunne gøre det samme som et FTP-program. Hedder det noget andet
>i den danske version - hvor finder jeg den ?

Windows Commander er et selvstændigt produkt og findes ikke i en
standard windows xp.

Du kan hente programmet i en shareware-udgave her:
http://www.ghisler.com/
--
Tommy - http://www.verndroid.tk
Clan Encore - http://www.clan-encore.tk

Fra : Børgesen

Dato : 29-10-02 10:58

"Stiig L Hougesen" <stiig@hougesen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
andet
> i den danske version - hvor finder jeg den ?

....og har sågar en dansk side, og koster kr. 250,- (hvilket for mig rigeligt
har været pengene værd!)

www.wincmd.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-10-02 13:02

On Tue, 29 Oct 2002 10:57:36 +0100, "Børgesen" <news@klog.dk> wrote:

>...og har sågar en dansk side, og koster kr. 250,- (hvilket for mig rigeligt
>har været pengene værd!)

Yep - og programmet bliver konstant forbedret.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org