scrollbar skal væk !
Fra : RJ

Dato : 28-10-02 13:47

Hej

Er der nogle, der kan gennemskue, hvorfor jeg ikke kan få den horisontale
scrollbar væk fra min side.
(det er kun i IE den ikke vil væk)

www.etrix.dk under portfolio

MVH
RJ
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
www.etrix.dk www.rojo.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-02 15:50

"RJ" <ronnij@mail1.stofanet.dk> skrev :

>Er der nogle, der kan gennemskue, hvorfor jeg ikke kan få den horisontale
>scrollbar væk fra min side.

Du kan indsætt flg. på <body> i din css
overflow-x: hidden

Fra : RJ

Dato : 28-10-02 16:47

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk>

> Du kan indsætt flg. på <body> i din css
> overflow-x: hidden

Har skrevet dette i min iframe .... så der burde det jo også virke, men det
gør det ikke.

MVH¨
RJ

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-02 17:29

"RJ" <ronnij@mail1.stofanet.dk> skrev :

>Har skrevet dette i min iframe .... så der burde det jo også virke, men det
>gør det ikke.

Sæt det på den side, der åbner i <iframe> og lad det referer til

Fra : RJ

Dato : 28-10-02 18:25

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev

> Sæt det på den side, der åbner i <iframe> og lad det referer til

Nope, det virker stadig ikke.

Fra : Chrisser

Dato : 28-10-02 16:10

"RJ" <ronnij@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle, der kan gennemskue, hvorfor jeg ikke kan få den horisontale
> [...]

Jeg kører IE6.0, og der er ingen scrollbars..

Chrisser

Fra : Charlotte Gørtz

Dato : 28-10-02 17:23

RJ wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej
>
> Er der nogle, der kan gennemskue, hvorfor jeg ikke kan få den horisontale
> [...]

Hej

Jeg kan kun se den i IE, men KUN hvis jeg sætter sktiftstørrelsen op hvilket
nok er det samme som i en lavere opløsning. Du har sat auto sammen med
overflow, jeg tror nok scrolling="no" hindrer enhver form for scrolling. Men
det er måske lidt uheldigt hvis man bruger en stor skrift størrelse eller en
mindre opløsning.

Charlotte

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne