mus og keyboard ?
Fra : karin42

Dato : 28-10-02 13:17

Da jeg før er blevet hjulpet - godt endda ! har jeg her en forespørgsel
: har noget prøvet at musen på et tidspunkt ikke kan flytte pilen ? (
ledningsfri logitech ) og at der også er besvær med at skrive ?
ledningsfri logitech kebyoard vi har sat nye batterier i begge dele !
forretningen hvor vi fik en ny harddisk installeret ( ca 2 mdr siden )
har aldrig hørt om fænomenet .... ! mærkeligt ikke ? er der en som har
et bud ?
mvh. eriksen

http://www.kandu.dk/

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-10-02 13:13

karin42 wrote:
> [...]
> forretningen hvor vi fik en ny harddisk installeret ( ca 2 mdr siden
> ) har aldrig hørt om fænomenet .... ! mærkeligt ikke ? er der en som

Du kan finde Nick & Jays tekster i coveret til deres cd.

/Nikolaj

Fra : Thomas W.

Dato : 28-10-02 13:44

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message

> Du kan finde Nick & Jays tekster i coveret til deres cd.

ROTFL

Godt at kaffeslurken var sunket, ellers var det røget ud over skærm og
tastatur.

/Thomas W.

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 28-10-02 15:41

> Godt at kaffeslurken var sunket, ellers var det røget ud over skærm og
> tastatur.

Hehe. LOL.

--
Bjørn E. Thorup
www.home1.stofanet.dk/thorup

Fra : Martin Møller

Dato : 28-10-02 13:43

On Mon, 28 Oct 2002 12:17:24 GMT, "karin42" <karin42.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
> forretningen hvor vi fik en ny harddisk installeret ( ca 2 mdr siden )
> har aldrig hørt om fænomenet .... ! mærkeligt ikke ? er der en som har

Nu er det ikke den helt rigtige gruppe at spørge om sådan noget i.
Prøv med dk.edb.hardware eller noget i den stil.

Men jeg har også været ude for det samme. Problemet var
tilsyneladende, at modtageren stod oven på computeren
(metal-kabinettet), og det kunne den ikke lide. Prøv at flytte
modtageren så langt væk fra elektroniske dimser som muligt.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller

Fra : Martin Møller

Dato : 28-10-02 13:52

[Snip - OT svar]

Ok, det var måske lidt OT at svare her, beklager. Men hvis svaret nu
kan bruges, så slipper de jo for at spørge igen, så svaret havner i
dk.politik, dk.fritid.dyr.hest eller hvor kandu.dk ellers mener det
hører hjemme.

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 28-10-02 18:06

"karin42" <karin42.news@kandu.dk> wrote in message
> Da jeg før er blevet hjulpet - godt endda ! har jeg her en forespørgsel
> : har noget prøvet at musen på et tidspunkt ikke kan flytte pilen ? (

> mvh. eriksen

Mark Knofler : Irish Boy....

> http://www.kandu.dk/

jaja... igen igen ......