MS Windows
briani 27239
Musik-cd-oplysninger i Windows Media Playe~
Fra : Peter Møller Christe~

Dato : 28-10-02 12:16

Jeg undrer mig over, hvilken database, Windows Media Player bruger til
at hente oplysninger på nettet til den musik-CD, der snurrer i drevet i
et givent øjeblik. Så vidt jeg kan se, er det ikke CDDB/Gracenote, men
hvilken er det så? Og er det i øvrigt muligt at gemme det
CD-omslagsbillede, der bliver vist i Vis --> Visuelle effekter -->
Albumcover?

Venligst
Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-10-02 15:50

Microsofts egen Database.
Prøv at højreklikke på billedet.

Fra : Richard Thune

Dato : 28-10-02 19:22

"Peter Møller Christensen" <pmc@post1.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvilken er det så? Og er det i øvrigt muligt at gemme det
> CD-omslagsbillede, der bliver vist i Vis --> Visuelle effekter -->
Billedet ligger i cd-mappen sammen med musikfilerne, den hedder folder.jpg
er på 200*200 og er skjult. Der er også et mindre billede, kan ikke huske
hvad det hedder.
Richard Thune