Jeg har lavet hj.side ;-)
Fra : AEK

Dato : 28-10-02 11:47

Yeps !

Så skete det umulige.....
Jeg har, for første gang i mit liv, forsøgt mig med en hj.side - hvad
tydeligt kan ses.

Hvis I har lyst til at kigge ind, sker det her :
http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/

Bær over med mine fejl - de skal nok blive rettet med tiden.
/ Anya

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-10-02 12:09

> [...]
>
> Hvis I har lyst til at kigge ind, sker det her :
> http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/
>
> Bær over med mine fejl - de skal nok blive rettet med tiden.

Jamen den er du da kommet rigtigt fint fra

Og billederne er jo altid dejlige.

Med venlig hilsen
Lisbeth Hviid Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : AEK

Dato : 28-10-02 18:33

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <hviid-jakobsenKATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3dbd1aaec2168@dk-fritid-dyr-kat.dk...

> Jamen den er du da kommet rigtigt fint fra

Ja, hvem skulle have troet det. Du var jo også så rar at linke en side, hvor
selv en hjælpeløs kunne finde rundt

> Og billederne er jo altid dejlige.

Yepper .....*LOL*

/ Anya

Fra : Leyna

Dato : 28-10-02 13:01

On Mon, 28 Oct 2002 11:46:33 +0100, "AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk>
wrote:

>Yeps !
>
>Så skete det umulige.....
>Jeg har, for første gang i mit liv, forsøgt mig med en hj.side - hvad
>tydeligt kan ses.

Det mener jeg nu ikke at man umiddelbart kan se. Det er en flot side!

>Hvis I har lyst til at kigge ind, sker det her :
>http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/
>
>Bær over med mine fejl - de skal nok blive rettet med tiden.

Jeg fandt ikke umiddelbart nogle fejl, så du kan med rette være stolt.
Og så er det vel nok nogle dejlige katte du har!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : AEK

Dato : 28-10-02 18:36

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> skrev i en meddelelse

> Det mener jeg nu ikke at man umiddelbart kan se. Det er en flot side!

Mange tak
Min kæreste er compernørd - men jeg nægtede at spørge ham til råds !

> Og så er det vel nok nogle dejlige katte du har!

Hæ hæ - tro mig, det er de udemærket klar over....

/ Anya

Fra : Ann

Dato : 28-10-02 14:17

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis I har lyst til at kigge ind, sker det her :
> http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/
>
> Bær over med mine fejl - de skal nok blive rettet med tiden.

Tillykke med den fine side, og hvor er dine misser bare dejlige

--
M.V.H.

Ann Jensen

Dagens Dyr - Dit kæledyr på nettet !
www.dagensdyr.dk

Fra : AEK

Dato : 28-10-02 18:37

"Ann" <annsREMOVE@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med den fine side, og hvor er dine misser bare dejlige

Takker.
For at det ikke kun skal være en katteside - er der nu blevet lagt før - og
efter billeder af vores have.

/ Anya

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 28-10-02 15:09

> [...]
>
> Hvis I har lyst til at kigge ind, sker det her :
> http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/
>
> Bær over med mine fejl - de skal nok blive rettet med tiden.

Velkommen blandt os med hjemmesider.. men pas på det kan være farligt...før
du ved af det har du brugt en hel dag foran computteren baaaare fordi du
liiiige skulle ændre n enkel ting

Hilsen Randi

www.DK-Skindbjerg.dk

Fra : AEK

Dato : 28-10-02 18:39

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk>
skrev i en meddelelse news:3dbd451b$0$97648

> Velkommen blandt os med hjemmesider.. men pas på det kan være
farligt...før
> du ved af det har du brugt en hel dag foran computteren baaaare fordi du
> liiiige skulle ændre n enkel ting

Det tror jeg gerne
Skulle lige rette noget - det endte sørme med at haven fik en side for sig
selv !

/ Anya

Fra : Sander

Dato : 29-10-02 08:14

> Det tror jeg gerne
> Skulle lige rette noget - det endte sørme med at haven fik en side for sig
> selv !

Flot side og nu fik jeg endelig set efter billedet af haven også: Den er jo
blevet flot.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-10-02 19:50

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> wrote in message

> farligt...før

-snip-

....så skulle du prøve at have 3 - tre! - hjemmesider! *GGG*

MvH

Aragorn_DK
==========
....der er så tumpet *fnis* at have tre hjemmesider:

http://www.furnituretiger.dk (- skal snart opdateres...)

http://www.welles.dk (- er ikke læææænge blevet opdateret...*ralle*)

http://www.bmwmc.dk (- nyligt opdateret...pyha! )

==========

Fra : Mr. Big

Dato : 28-10-02 18:40

Flot hjemmeside, og nogle søde "børn" I har....

mvh

Johny P.

Fra : AEK

Dato : 29-10-02 00:02

"Mr. Big" <pikansjos@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Flot hjemmeside, og nogle søde "børn" I har....

Takker - de er også højt ELSKET

/ Anya

Fra : Trine Piltoft

Dato : 28-10-02 22:35

Hej Ann!

Tillykke med hjemmesiden - jeg synes faktisk den er rigtig, rigtig flot.
Godt gået :0)
........og misserne er selvfølgelig dejlige :0)

Mvh. Trine
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk

Fra : AEK

Dato : 29-10-02 00:01

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Ann!

Det er godt nok Anya....*G*

> Tillykke med hjemmesiden - jeg synes faktisk den er rigtig, rigtig flot.
> Godt gået :0)

Mange TAK - det var faktisk sjovt, da jeg først kom i gang.

> .......og misserne er selvfølgelig dejlige :0)

Naturligvis ))

/ Anya

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-10-02 22:56

>Det er godt nok Anya....*G*

Ej altså.......undskyld. Jeg ved da ikke lige hvad jeg tænkte på da jeg
skrev det, for jeg er nu eller udemærket klar over at du hedder Anya :0)

Mvh. Trine

Fra : AEK

Dato : 30-10-02 18:41

> Ej altså.......undskyld. Jeg ved da ikke lige hvad jeg tænkte på da jeg
> skrev det, for jeg er nu eller udemærket klar over at du hedder Anya :0)

Måske skyldes det alderen....*LOL*
Jeg kender det alt for godt selv....

/ Anya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-10-02 23:09

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> writes:

> Yeps !
>
> Så skete det umulige.....
> Jeg har, for første gang i mit liv, forsøgt mig med en hj.side - hvad
> tydeligt kan ses.

Slet ikke tosset..
Vist meget godt at der er plankevaerk om haven..
Ellers kunne de tidligere lejere jo nok have vaeret indbragt for byens
forskoennelses udvalg..*GG*

> Hvis I har lyst til at kigge ind, sker det her :
> http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/

Been there done that where's my t-shirt *S*
Men flotte billeder *suk* Maa snart ud og lave lidt numre saa der kan
blive til et digicam...

> Bær over med mine fejl - de skal nok blive rettet med tiden.

Oehmm hvilke..?

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : AEK

Dato : 28-10-02 23:59

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Slet ikke tosset..

Hæ hæ, takker
Nægtede simpelthen at spørge kæresten til råds !

> Vist meget godt at der er plankevaerk om haven..
> Ellers kunne de tidligere lejere jo nok have vaeret indbragt for byens
> forskoennelses udvalg..*GG*

Enig. Da jeg så haven, tænkte jeg : Fuck, den bliver da aldrig pæn.
MEN vi kløede på, og vi har nydt den meget i sommer ))))

> Been there done that where's my t-shirt *S*

Right here....

> Men flotte billeder *suk* Maa snart ud og lave lidt numre saa der kan
> blive til et digicam...

Jeg er MEGET glad for vores kamera.
Kigger sometider ind på din hj.side - der sker jo ikke alverden.......*G*
Melissa ser stadig MEGET ung ud *LOL*

> Oehmm hvilke..?

Ved en nybegynder er der ALTID fejl.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-10-02 12:14

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> writes:

> Hæ hæ, takker
> Nægtede simpelthen at spørge kæresten til råds !

Fornuftigt traek..*GG*

> Enig. Da jeg så haven, tænkte jeg : Fuck, den bliver da aldrig pæn.
> MEN vi kløede på, og vi har nydt den meget i sommer ))))

Jae, kunne jeg lige forestille mig..

> Jeg er MEGET glad for vores kamera.
> Kigger sometider ind på din hj.side - der sker jo ikke alverden.......*G*
> Melissa ser stadig MEGET ung ud *LOL*

Nej for jeg er stadig paa kontanthjaelp og faar det til regninger, mad
mm om maaneden som et saadant koster..
Og siden det koster ca en 100 kr at faa bare 5 - 6 billeder saae, men
de billeder som kom paa sidst er fra sidste aar dvs hun var 12 aar da..

Fra : AEK

Dato : 30-10-02 18:44

> Nej for jeg er stadig paa kontanthjaelp og faar det til regninger, mad
> mm om maaneden som et saadant koster..

Sådan et kamera er desværre dyrt.
MEN kan det være dig en hjælp, vil jeg gerne komme forbi en dag og tage en
MASSE billeder af Melissa for dig.
Så sender jeg dem til dig - og du kan så selv vælge, hvilke du vil benytte.

/ Anya

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-10-02 20:47

> [...]

> MASSE billeder af Melissa for dig.
> Så sender jeg dem til dig - og du kan så selv vælge, hvilke du vil benytte.

Yeps
det store ? er saa bare om hun synes at hun vil foreviges..*GG*

Fra : AEK

Dato : 30-10-02 22:14

> Yeps
> det store ? er saa bare om hun synes at hun vil foreviges..*GG*

Naturligvis vil damen det )
Hun skal da vise mig hendes fine papkasse og hvordan en rigtig dame går tur
med sin undersåt
At jeg så samtidig foreviger hende, det må hun så klare i stiv pote !

Henrik, du kan maile mig på, så kan vi skrives ved :
hex@post.cybercity.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-10-02 14:18

Hey Anya

Weeeee hvor fint altså *S* Du ka jo godt

Knuser
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Birgitte

Dato : 30-10-02 22:24

Halløjsa Anya
Sikke flot hjemmeside, det er du sandelig kommet rigtig godt fra.
Dejligt, at få sat ansigt på dig
Knus fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : AEK

Dato : 30-10-02 22:59

Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> Halløjsa Anya

Halløjsa Birgitte )

> Sikke flot hjemmeside, det er du sandelig kommet rigtig godt fra.

Mange tak. Troede ikke, at det nogensinde skulle lykkedes mig.
Men jow jow, kom ikke og fortæl en vestjyde, at der er noget, hun ikke kan

> Dejligt, at få sat ansigt på dig

Hmm, jeg er ikke så god til det med at sidde foran et kamera - men det går
nok alligevel

/ Anya ( Og Oscar , som er MEGET skuffet over, at du ikke har kommenteret
ham - piv snøft ).

Fra : Birgitte

Dato : 31-10-02 01:44

Jamen Oscar dog Det var slet ikke for at glemme dig, men for at gøre din
madslave stolt over sit flotte arbejde.
DU SER LÆKKER UD, var faktisk også inde og se på dig, var faktisk på alle
siderne, og jeg synes slet ikke du roder som alle mine katte gør.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : AEK

Dato : 31-10-02 10:37

> Jamen Oscar dog

Nååå endelig kom der en hilsen til MIG ( damernes ven! ).

> Det var slet ikke for at glemme dig, men for at gøre din
> madslave stolt over sit flotte arbejde.

Okay så - jeg har altså hjulpet hende - ved at ligge på comperbordet og gøre
mig lækker.
Tilde havde jo, som altid, klistret sig fast til mors tykke lår - så pladsen
var optaget !

> DU SER LÆKKER UD

Jamen Birgitte dog, du gør mig helt forlegen - okay så, jeg ved godt, at jeg
er ret LÆKKER !
Det fortæller min moaaaar mig altid.

>og jeg synes slet ikke du roder som alle mine katte gør.

Det er altså også ret svært herhjemme med sådan en mor & far.
De er ordensmennesker - så når vi roder for meget, jamen så smider de alle
vores legesager op i vores kurv ! ONDE forældre -hvæææs !
MEN, så kommer Tilde ind i billedet- hun er ferm til at hente det hele op
igen- he he.

Næsenøz fra
Don Oscar de la Hoya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 31-10-02 10:41

> Det er altså også ret svært herhjemme med sådan en mor & far.
> De er ordensmennesker - så når vi roder for meget, jamen så smider de alle
> vores legesager op i vores kurv ! ONDE forældre -hvæææs !

Du skal da bare fortaelle dem at kun taaber rydder op - genier holder
orden i kaos..*SS*

> MEN, så kommer Tilde ind i billedet- hun er ferm til at hente det hele op
> igen- he he.

Naaeh bare lidt glaede har du da af hende...