Skærme
Fijala 3554
Fladskærm som TV
Fra : Frank N

Dato : 28-10-02 10:36

Hejsa,

Jeg har set at der på nogle CRT monitors er TV-indgang, så det både kan
bruges som PC- og TV-skærm. Er der nogen der kender en fladskærms-producent
der laver det samme?

Grunden til at jeg spørger er, at jeg gerne vil have sat et 15" fjernsyn op
i mit køkken, men jeg har ikke plads til et standard TV, og ville derfor
købe en fladskærm med TV-indgang der kan monteres på væggen.

Mvh Frank

Fra : Daniel Monin

Dato : 28-10-02 11:32

>. Er der nogen der kender en fladskærms-producent
> der laver det samme?

Hejsa,

Bilka og Metro har et 15" Orion. Kvaliteten tør jeg ikke sige noget om, men
mon ikke det rækker til tv-kigning i køkkenet?

mvh

Daniel

Fra : Frank N

Dato : 28-10-02 11:38

> Bilka og Metro har et 15" Orion. Kvaliteten tør jeg ikke sige noget om,
men
> mon ikke det rækker til tv-kigning i køkkenet?

Lyder billigt, er det noget du har et link til ? Jeg har søgt på Bilka og
Metro's hjemmesider, men intet at finde... Heller ikke under EDBpriser.

Mvh Frank