Tantrasex
Fra : Niels Henriksen

Dato : 24-10-02 10:17

hejsa

Har mødt en sød pige som er vild med tantrasex, så nu er jeg interesseret i
at vide hvad det er uden at lyde dum overfor hende

er der nogle der har links mm?

--
Niels

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 28-10-02 16:12

"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
interesseret i
> at vide hvad det er uden at lyde dum overfor hende

Nøh - men du kan låne en bog på biblioteket, Jes Bertelsen har
skever noget om emnet. HUsker ikke den korrekte titel.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-10-02 04:29

On Mon, 28 Oct 2002 16:11:31 +0100, "J¤mfruen\)"
<jomfru_d@worldonline.dk> wrote:

>"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> skrev i en meddelelse

>interesseret i

>Nøh - men du kan låne en bog på biblioteket, Jes Bertelsen har
>skever noget om emnet. HUsker ikke den korrekte titel.

indre tantra

måkse lidt svær men - formidabel bog !

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.bobdylan.com/songs/iandi.html
http://www.bobdylan.com/songs/landlord.html + http://www.highwaytoacdc.com/parole/rideon.php3

Fra : Ulven Peter

Dato : 29-10-02 20:50

"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> skrev i en meddelelse

> interesseret i

Her er et godt link : http://www.tao-tantra.dk/

God...... fornøjelse

Ulvehilsner fra Peter

Fra : Niels Henriksen

Dato : 30-10-02 09:29

"Ulven Peter" <Ulven_Peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Her er et godt link : http://www.tao-tantra.dk/
>
> God...... fornøjelse

Det var et rigtig godt link... det skla undersøges

--
Niels

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 30-10-02 09:51

> "Ulven Peter" <Ulven_Peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Det var et rigtig godt link... det skla undersøges

Men det har intet med tantrasex at gøre.

Tantrasex, handler om at undgå den almindelige udløsning/ orgasme,
til fordel for en rejsning af kundalinikraften under sexual akten.

Tantrasex dyrkes mellem to mennesker der nærer dyb kærlighed til
hinanden. og det er ikke noget man sådan lige gør på 3-4
timer......*SS*

Det kan tage flere år, at opnå en fuld kundalinirejsning på denne
måde, men det kan også ske i et nu, i et enkelt brag af en
orgasme.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)