Css, height='100%'
Fra : Anders Petersen

Dato : 28-10-02 03:01

Hej NG

Jeg har flere steder på mine sider container-div'er, der fx. centrerer
el.lign. Problemet er, at mens jeg ønsker de som minimum skal fylde hele
skærmens højde, vil jeg også gerne have, at evt. dynamisk indhold, der
fylder mere end dette, automatisk får mit <div> til at 'følge med'. Konkret
har jeg fx. problemer med, at en baggrundsfarve ell. en border, når jeg har
sat den til 100%, ender som skærmens højde (i mit tilfælde 1024px), og
altså stopper, selvom indholdet måske ender med at fylde mere.

Hvad kan man gøre?

På forhånd tak - og undskyld, hvis det er uklart formuleret.

/Anders