St. Petersburg Revisited
Fra : Quadro

Dato : 28-10-02 01:09

Hvad sker der lige her?
Jeg er kommet til banen St. Petersburg Revisited i Hitman2. Jeg har Sniperen
og får fat i ammo til den.

Hvorfor kan jeg ikke skyde nogen med den??? Det er so mom der er løse skud i
den?

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 28-10-02 01:37

"Quadro" <quadro_jogNOSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> og får fat i ammo til den.
>
> Hvorfor kan jeg ikke skyde nogen med den??? Det er so mom der er løse skud

Det er der også.
Find en anden måde..

Andreas Jeppesen

Fra : Quadro

Dato : 28-10-02 05:48

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> wrote in message

> Det er der også.
> Find en anden måde..

Nå, ok. Jeg tænkte det måske var en fejl i mit spil.
Jeg har nemlig i forvejen problemer med at den nogle gange bare hopper ud i
Windows. (WinXP Pro)

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-10-02 05:55

> Nå, ok. Jeg tænkte det måske var en fejl i mit spil.
> Jeg har nemlig i forvejen problemer med at den nogle gange bare hopper ud
> Windows. (WinXP Pro)

Hmm.... cracket version? det lyder som fejlen fra det første crack...

Fra : Quadro

Dato : 28-10-02 13:28

"Peter Sepstrup" <sepstrup@privat.dk> wrote in message

> Hmm.... cracket version? det lyder som fejlen fra det første crack...

Hmm....hvad vil "cracket" version sige?

Fra : Hajaj®

Dato : 29-10-02 11:31

On Mon, 28 Oct 2002 05:55:10 +0100, "Peter Sepstrup"
<sepstrup@privat.dk> wrote:

>Hmm.... cracket version? det lyder som fejlen fra det første crack...

Ikke nødvendigvis. Jeg har købt spillet og crasher også ofte
til desktoppen og nogengange endda reboot.
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 28-10-02 12:56

> Nå, ok. Jeg tænkte det måske var en fejl i mit spil.
> Jeg har nemlig i forvejen problemer med at den nogle gange bare hopper ud
> Windows. (WinXP Pro)

Jah, det troede jeg også det var jo. Men det gir mening når du kommer
længere frem i missionen :)

--
Andreas Jeppesen

Fra : pizzaman

Dato : 28-10-02 13:28

SPOILER

Du skal snige dig ind i Gorki huset og gøre det af med en anden Hitman.

MERE SPOILER

Jeg slog en vagt ud med geværet (ham der patruljerer omkring huset du skulle
ind i oprindeligt), tog hans gun, dræbte en af de 2 patruljerende vagter
(alle kom løbende ud), jeg stak af, dræbte en mere osv. osv, sneg mig ind i
huset og tog dem ud rum efter rum. Så er Hitman nem at ordne med en shotgun.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 28-10-02 14:58

pizzaman wrote:
> [...]
> patruljerende vagter (alle kom løbende ud), jeg stak af, dræbte en
> mere osv. osv, sneg mig ind i huset og tog dem ud rum efter rum. Så

Tænk, da jeg opdagede at fyren var lidt flad i det smed jeg min ubrugelige
riffel, sneg mig ind i huset til Codename 17, åbnede døren i sneak mode, og
kvalte ham med min fiber-wire. Der er ingen grund til at dræbe nogle vagter.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Blix

Dato : 29-10-02 15:01

inde i hitman.ini kan i ændre den til at køre opengl
slet den med direct3d og kopier denne linie ind
DrawDLL RenderOpenGL.dl

det gjorde at min ikke længere crasher og det er også et originalt spil som
jeg lige har købt, så det må være en fejl der er i spillet

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 29-10-02 16:25

Jeg har lige fået et klaver af min mormor, det står nu ved siden af mit
pumpeorgel.

Alle tangenterne virker, og det stemmer nogenlunde.