Hvordan skifter jeg tæller ???
Fra : sara

Dato : 27-10-02 21:52

Jeg har lavet nyt design på min hjemmeside, og vil gerne have en
tæller som passer til den.
Jeg har en tæller på min gamle side, hvor der har været 28.948
besøgende, og vil selvfølgelig gerne have overført dette tal til
den nye tæller. Hvordan gør jeg det ???

Jeg skal lige sige at jeg ikke har fundet en ny tæller, så hvis
du kender en side med tællere, hvor dette kan lade sig gøre,
ville jeg blive glad

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 28-10-02 00:50

Fra : sara

Dato : 28-10-02 01:37

Per Rasmussen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> en
> til

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Det kan godt være at det er mig som ikke er helt rask, men jeg kan
ikke se nogen information vedr. tæller, på overstående link
?????????

Fra : Per Rasmussen

Dato : 28-10-02 13:29

Så prøver jeg igen.

Du kan tage koden fra din gamle hjemmeside og putte den over på din
nye side, så er du sikker på at få antallet af besøgende med

Per

Fra : Britt Malka

Dato : 30-10-02 10:36

On Sun, 27 Oct 2002 20:52:21 +0000 (UTC), sara <mail@miss-sara.dk>
wrote:

>Jeg har en tæller på min gamle side, hvor der har været 28.948
>besøgende, og vil selvfølgelig gerne have overført dette tal til
>den nye tæller. Hvordan gør jeg det ???

Mange steder kan du vælge, hvilket tal din tæller skal starte på.

>Jeg skal lige sige at jeg ikke har fundet en ny tæller, så hvis
>du kender en side med tællere, hvor dette kan lade sig gøre,
>ville jeg blive glad

Jeg kan godt lide den, der findes på www.peak.dk, men det er jo også
et spørgsmål om design. En anden mulighed er http://counter.bloke.com/
som også har nogle pæne tællere.