Auktions side, et script ?
Fra : Bo Hedegaard

Dato : 27-10-02 21:34

Hej Alle.

Jeg skal lave en auktions funktion på en hjemmeside, hvor man skal kunne
gå ind og byde på en ting.

Er der en som har et godt link, eller måske en kodestump at ligge ,
serveren understøtter dog ikke ASP !

Håber på lidt Hjælp.
Med venlig hilsen
Bo Hedegaard.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 27-10-02 21:46

Hej Bo

Bo Hedegaard wrote:
> Jeg skal lave en auktions funktion på en hjemmeside, hvor man skal kunne
> gå ind og byde på en ting.
>
> Er der en som har et godt link, eller måske en kodestump at ligge ,
> serveren understøtter dog ikke ASP !

Du bliver nødt til at have din side på en webserver som understøtter en
eller anden form for server-side scripting. F.eks. ASP, PHP, JSP eller
dine egne CGI-scripts.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : jopa

Dato : 27-10-02 22:13

"Bo Hedegaard" skrev bla..

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Auctions/

--

jopa www.jp-web.dk

http://web-templates.dk/modules/news/article.php?storyid=5

www.webshop-jylland.dk

Fra : Bo Hedegaard

Dato : 28-10-02 11:13

> http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Auctions/

Hej med jer.

Det var lige det jeg skulle bruge. Jeg takker og bukker.

Med venlig hilsen
Bo Hedegaard.