MS Windows
briani 27239
Windows/Downloaded Program files
Fra : R.S.

Dato : 27-10-02 21:02

Kan man uden problemer slette alt i biblioteket C:Windows/Downloaded Program
files eller hvad laver de?

Jeg har en del liggende som jeg ikke kan genkende, som er dukket op lidt
efter lidt gennem tiden, og ville gerne slette dem hvis det er muligt.

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Leony

Dato : 27-10-02 23:59

"R.S." <roschNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har en del liggende som jeg ikke kan genkende, som er dukket op lidt
> efter lidt gennem tiden, og ville gerne slette dem hvis det er muligt.

Skulle du nok kunne. 2 godt dækkende forklaringer her:
http://www.computing.net/windows95/wwwboard/forum/63466.html
http://www.comusolv.com/support/printmodule/winXP.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: