Den billigste BOB
Fra : Michael Westi

Dato : 27-10-02 20:24

Har lige forudbestilt Band of Brothers hos Bensonworld. De sælger den til
£48. ca. 575,- DK.

Er det den billigste pris på nettet?

PS: Der er DK tekster på den
--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Per

Dato : 27-10-02 20:43

In article <%2Xu9.138$eB4.2960@news.get2net.dk>, michael.westi@get2net.dk
says...
> Har lige forudbestilt Band of Brothers hos Bensonworld. De sælger den til
> £48. ca. 575,- DK.
>
> Er det den billigste pris på nettet?

Blackstar tager 44.99 £

http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000073784

Amazon.De har et tilbud på Den og "24" til 1,292.94 (ok, de sælger det
til den pris, ved ikke om det rent faktisk er et tilbud :)

> PS: Der er DK tekster på den

Wee, så kan vi brokke os over de er forkerte

Fra : Jonas Wilstrup

Dato : 28-10-02 16:12

Per <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in

> [...]

Til gengæld har jeg hørt at der ingen DTS er på region 2. Kun region 1.

- Jonas

Fra : Per Kristensen

Dato : 29-10-02 11:28

"Jonas Wilstrup" <jonas@nowhere.net> skrev i en meddelelse
> Per <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in

> Til gengæld har jeg hørt at der ingen DTS er på region 2. Kun region 1.
>
> - Jonas

Det er korrekt at der kun er DTS på R1 versionen.

Fra : Taba

Dato : 29-10-02 17:17

> Det er korrekt at der kun er DTS på R1 versionen.

Pis.. Hvor kan R1 så fås henne "billigt"?

//Taba

Fra : Per Kristensen

Dato : 30-10-02 08:51

"Taba" <famtabaREMOVE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Pis.. Hvor kan R1 så fås henne "billigt"?
>
> //Taba

Proshop sælger den til 950,- men den kan sikkert findes billigere
http://www.proshop.dk/proshop/visprodukt.asp?id=026359920523

Fra : sBL

Dato : 30-10-02 22:48

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> "Taba" <famtabaREMOVE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> 1.

> Proshop sælger den til 950,- men den kan sikkert findes billigere
> http://www.proshop.dk/proshop/visprodukt.asp?id=026359920523

CD Wow sælger reg.1 versionen til 49.99£
http://www4.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=2954